Наблизити дошкільників до розуміння різних аспектів роботи магазину, сприяючи первинній економічній соціалізації дітей, пропонуємо під час реалізації проекту «Магазин», що описаний у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 2/2017.
Реалізовувати проект «Магазин» автори пропонують протягом десяти тематичних днів. Опанування всіх змістових аспектів поступово наблизить дітей до розв’язання основного завдання — знайти відповідь на ключове запитання «Чого в магазині не купиш за жодні гроші?». Більше методичних рекомендацій щодо планування й організації роботи в межах проекту — у вступній статті.
На допомогу педагогу під час реалізації проекту розроблені такі матеріали:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
- змістове наповнення тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» описано ігри, вправи та інші форми роботи під час кожного тематичного дня.
На кольорових сторінках лютневого числа:
- асоціативна карта «Магазин і професії» й аудит до теми
- майстер-класи зі створення паперових іграшок для магазину та кавового котика
- ілюстрація «Магазин».
Похід у супермаркет приносить дітям чимало задоволення. Де ж іще випаде нагода відчути себе дорослими й самостійними. Тож діти залюбки відгукнуться на пропозицію пограти «в супермаркет» у форматі настільної гри. Як підготувати таку гру, що зробить її пізнавальної та цікавою — читайте в статті «Вирушаємо в супермаркет: настільна гра».
Докладніше про це, а також ігри логіко-математичного спрямування, цікавинки з «бабусиної скрині», ігри з англійської мови та багато іншого — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 2/2017.
У попередньому числі — проект «Мій дім»