Магазин

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Здебільшого діти сприймають магазин як місце, де можна взяти будь-що «просто так» — достатньо показати пальчиком на те, чого бажаєш. За межами розуміння дітей залишається процес обміну результатів людської праці на гроші, що відбувається в магазині

Наблизити дошкільників до розуміння різних аспектів роботи магазину, сприяючи первинній економічній соціалізації дітей, пропонуємо під час реалізації проекту «Магазин», що описаний у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 2/2017.

Реалізовувати проект «Магазин» автори пропонують протягом десяти тематичних днів. Опанування всіх змістових аспектів поступово наблизить дітей до розв’язання основного завдання — знайти відповідь на ключове запитання «Чого в магазині не купиш за жодні гроші?». Більше методичних рекомендацій щодо планування й організації роботи в межах проекту — у вступній статті.

На допомогу педагогу під час реалізації проекту розроблені такі матеріали:

  • дерево цілей
  • ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
  • змістове наповнення тематичних днів
  • плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня

На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» описано ігри, вправи та інші форми роботи під час кожного тематичного дня.

На кольорових сторінках лютневого числа:

  • асоціативна карта «Магазин і професії» й аудит до теми
  • майстер-класи зі створення паперових іграшок для магазину та кавового котика
  • ілюстрація «Магазин».

Похід у супермаркет приносить дітям чимало задоволення. Де ж іще випаде нагода відчути себе дорослими й самостійними. Тож діти залюбки відгукнуться на пропозицію пограти «в супермаркет» у форматі настільної гри. Як підготувати таку гру, що зробить її пізнавальної та цікавою — читайте в статті «Вирушаємо в супермаркет: настільна гра».

Докладніше про це, а також ігри логіко-математичного спрямування, цікавинки з «бабусиної скрині», ігри з англійської мови та багато іншого — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 2/2017.

У попередньому числі — проект «Мій дім»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57727

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17563

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46110

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді