Журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» відзначає ювілей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У березні читачі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» отримають не просто чергове число свого улюбленого видання, а ювілейний 100-й випуск журналу

Більше 7700 сторінок, 1200 статей, сотні ідей та десятки сотень вдячних читачів по всій Україні — ось така наша святкова статистика.

Змінювалися теми, підходи, форма подання матеріалів, але дещо завжди залишалося незмінним — це наше прагнення максимально задовольнити ваші актуальні фахові потреби, а ще ваша підтримка й теплі відгуки, любі наші читачі.

Тож щиро дякуємо всім — як тим, хто спостерігав за народженням та становленням нашого видання, так і тим, хто приєднався до нас нещодавно — вже на етапі його розквіту.

Особлива подяка всім, хто долучався і долучається до творення журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»! Ви завжди на вістрі сучасних тенденцій в освіті, ви продукуєте оригінальні ідеї та щедро ділитеся своїм досвідом з усім дошкільним світом.

Тільки разом з вами ми можемо впевнено дивитися в майбутнє і ставати ще потрібнішими!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282596

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді