Суперпропозиція для фахівців дошкільної та початкової освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серією сюжетних картин на основі літературних творів» можна придбати лише за півціни!

Дивовижно, як стимулює розвиток мовлення дитини яскрава ілюстрація до улюбленого літературного твору. Чимало педагогів вже переконалися в цьому, придбавши навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів», у якому подано унікальну методику навчання дітей розповідання за серією сюжетних картин.

Посібник містить 28 яскравих сюжетних картин, зібраних у 6 серій, які не залишать байдужою жодну дитину.

Є низка переконливих причин, чому його варто придбати. Ось лише три з них:

  • кожна серія картин унаочнює логічну структуру розповіді — початок—зв’язка—основна частина—кульмінація—розв’язка. Цей своєрідний візуальний план сприяє формуванню плавності, зв’язності й логічності мовлення дитини.
  • робота з серією сюжетних картин та низка завдань до кожної з них забезпечує динамізм процесу сприймання і розповідання, дає змогу підтримувати високий рівень зацікавленості, інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей.
  • використання маловідомих дітям літературних творів як змістової, сюжетної основи серії сюжетних картин підтримує інтригу розвитку сюжету і готує дітей до виявлення глибинних смислів твору, забезпечує їх свідоме активне слухання та радість від упізнавання знайомого сюжету.

Яскраві сюжетні картини і чітко викладена методика роботи з ними дасть змогу навіть педагогу-початківцю легко навчити дітей складати логічну, послідовну розповідь і водночас підвищити свою фахову майстерність, освоївши унікальну за своєю простотою та ефективністю методику розвитку зв’язного мовлення дітей.

Важливо!

Навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати» рекомендований Міністерством освіти і науки України для роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.

Посібник створили видатні науковці, лауреати Державної премії України:

  • Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України
  • Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор.

Щоб придбати посібник «Вчимося розповідати», завітайте до нашого магазину* або зателефонуйте за номером 044 586 5606 (або 0800 212 012, callback).

*Ціна на сайті вказана вже зі знижкою

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7105

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3152

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
790

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді