Суперпропозиція для фахівців дошкільної та початкової освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серією сюжетних картин на основі літературних творів» можна придбати лише за півціни!

Дивовижно, як стимулює розвиток мовлення дитини яскрава ілюстрація до улюбленого літературного твору. Чимало педагогів вже переконалися в цьому, придбавши навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів», у якому подано унікальну методику навчання дітей розповідання за серією сюжетних картин.

Посібник містить 28 яскравих сюжетних картин, зібраних у 6 серій, які не залишать байдужою жодну дитину.

Є низка переконливих причин, чому його варто придбати. Ось лише три з них:

  • кожна серія картин унаочнює логічну структуру розповіді — початок—зв’язка—основна частина—кульмінація—розв’язка. Цей своєрідний візуальний план сприяє формуванню плавності, зв’язності й логічності мовлення дитини.
  • робота з серією сюжетних картин та низка завдань до кожної з них забезпечує динамізм процесу сприймання і розповідання, дає змогу підтримувати високий рівень зацікавленості, інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей.
  • використання маловідомих дітям літературних творів як змістової, сюжетної основи серії сюжетних картин підтримує інтригу розвитку сюжету і готує дітей до виявлення глибинних смислів твору, забезпечує їх свідоме активне слухання та радість від упізнавання знайомого сюжету.

Яскраві сюжетні картини і чітко викладена методика роботи з ними дасть змогу навіть педагогу-початківцю легко навчити дітей складати логічну, послідовну розповідь і водночас підвищити свою фахову майстерність, освоївши унікальну за своєю простотою та ефективністю методику розвитку зв’язного мовлення дітей.

Важливо!

Навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати» рекомендований Міністерством освіти і науки України для роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.

Посібник створили видатні науковці, лауреати Державної премії України:

  • Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України
  • Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор.

Щоб придбати посібник «Вчимося розповідати», завітайте до нашого магазину* або зателефонуйте за номером 044 586 5606 (або 0800 212 012, callback).

*Ціна на сайті вказана вже зі знижкою

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282567

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110501

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді