Новий інтерактивний тест «Розгляд звернень громадян» — у рубриці «Підвищуємо майстерність» журналу «Практика управління закладом освіти»
Керівнику навчального закладу доводиться опрацьовувати безліч звернень громадян. За своєчасність розгляду звернень, правильність ведення діловодства за ними він несе особисту відповідальність.
Перевірити свої знання з цього питання керівники навчальних закладів можуть за допомогою інтерактивного тесту «Розгляд звернень громадян», який вміщено у грудневому номері е-журналу «Практика управління закладом освіти».
Якщо під час проходження тесту читач помилиться, він отримає підказку та роз'яснення, чому саме так.

Важливо! Пройти тест можуть не лише передплатники е-журналу. Натисніть на подану нижче кнопку «Випробуйте себе», отримайте безплатний триденний доступ до е-журналу та перевірте свої знання.

Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти