Новий інтерактивний тест «Розгляд звернень громадян» — у рубриці «Підвищуємо майстерність» журналу «Практика управління закладом освіти»
Керівнику навчального закладу доводиться опрацьовувати безліч звернень громадян. За своєчасність розгляду звернень, правильність ведення діловодства за ними він несе особисту відповідальність.
Перевірити свої знання з цього питання керівники навчальних закладів можуть за допомогою інтерактивного тесту «Розгляд звернень громадян», який вміщено у грудневому номері е-журналу «Практика управління закладом освіти».
Якщо під час проходження тесту читач помилиться, він отримає підказку та роз'яснення, чому саме так.

Важливо! Пройти тест можуть не лише передплатники е-журналу. Натисніть на подану нижче кнопку «Випробуйте себе», отримайте безплатний триденний доступ до е-журналу та перевірте свої знання.

Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті