Новий інтерактивний тест «Розгляд звернень громадян» — у рубриці «Підвищуємо майстерність» журналу «Практика управління закладом освіти»
Керівнику навчального закладу доводиться опрацьовувати безліч звернень громадян. За своєчасність розгляду звернень, правильність ведення діловодства за ними він несе особисту відповідальність.
Перевірити свої знання з цього питання керівники навчальних закладів можуть за допомогою інтерактивного тесту «Розгляд звернень громадян», який вміщено у грудневому номері е-журналу «Практика управління закладом освіти».
Якщо під час проходження тесту читач помилиться, він отримає підказку та роз'яснення, чому саме так.

Важливо! Пройти тест можуть не лише передплатники е-журналу. Натисніть на подану нижче кнопку «Випробуйте себе», отримайте безплатний триденний доступ до е-журналу та перевірте свої знання.

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті