Новий інтерактивний тест «Розгляд звернень громадян» — у рубриці «Підвищуємо майстерність» журналу «Практика управління закладом освіти»
Керівнику навчального закладу доводиться опрацьовувати безліч звернень громадян. За своєчасність розгляду звернень, правильність ведення діловодства за ними він несе особисту відповідальність.
Перевірити свої знання з цього питання керівники навчальних закладів можуть за допомогою інтерактивного тесту «Розгляд звернень громадян», який вміщено у грудневому номері е-журналу «Практика управління закладом освіти».
Якщо під час проходження тесту читач помилиться, він отримає підказку та роз'яснення, чому саме так.

Важливо! Пройти тест можуть не лише передплатники е-журналу. Натисніть на подану нижче кнопку «Випробуйте себе», отримайте безплатний триденний доступ до е-журналу та перевірте свої знання.

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме