Новий інтерактивний тест «Розгляд звернень громадян» — у рубриці «Підвищуємо майстерність» журналу «Практика управління закладом освіти»
Керівнику навчального закладу доводиться опрацьовувати безліч звернень громадян. За своєчасність розгляду звернень, правильність ведення діловодства за ними він несе особисту відповідальність.
Перевірити свої знання з цього питання керівники навчальних закладів можуть за допомогою інтерактивного тесту «Розгляд звернень громадян», який вміщено у грудневому номері е-журналу «Практика управління закладом освіти».
Якщо під час проходження тесту читач помилиться, він отримає підказку та роз'яснення, чому саме так.

Важливо! Пройти тест можуть не лише передплатники е-журналу. Натисніть на подану нижче кнопку «Випробуйте себе», отримайте безплатний триденний доступ до е-журналу та перевірте свої знання.

Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз