Саморозвиток вихователя-методиста

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про те, як стимулювати саморозвиток вихователя-методиста, здійснювати педагогічний аналіз, використовувати ІКТ в методичній роботі дошкільного закладу, та багато іншого — у вересневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Для вихователя-методиста нині важливе не лише вміння оперувати власними знаннями, а й готовність змінюватися відповідно до нових потреб ринку праці, раціонально використовувати фахову інформацію, активно діяти, швидко приймати рішення, самореалізовуватися, навчатися та вдосконалюватися впродовж життя. Самостійно регулювати й аналізувати процес свого професійного зростання фахівцеві допоможе індивідуальна програма саморозвитку. Особливості її реалізації описано на сторінках цього числа журналу.

Як вихователю-методисту своєчасно і в оптимальному обсязі надавати педагогічним працівникам оперативну й аналітичну інформацію, рекомендації щодо корекції певного аспекту освітнього процесу? Досвідом використання хмарних технологій у методичній роботі діляться педагоги.

Важливу роль у підвищенні результативності освітнього процесу та виявленні рівня професіоналізму, компетентності педагогів відіграє атестація. Під час підготовки до атестації доцільно використовувати різні форми роботи, зокрема творчий звіт. На сторінках вересневого числа — розробка одного з творчих звітів для педагогів, які астестуються.

Методисти-початківці часто стикаються з труднощами під час підготовки до спостереження та аналізу педагогічного процесу, визначення мети, предмета, об’єкта відвідування, формулювання висновків та рекомендацій. На допомогу початківцям педагоги створили методичну розробку «Педагогічний аналіз: від мети до висновків».

У дев’ятому числі до вашої уваги — добірка матеріалів щодо розвитку творчих здібностей дошкільників. У статті описано особливості педагогічного супроводу образотворчої діяльності дітей. Подано майстер-клас із малювання жмаканим папером для вихователів дошкільних навчальних закладів, опис створення ляльки-мотанки власноруч.

Також у вересневому числі:

  • пам’ятка для вихователя-методиста «Як сформулювати методичну тему: шпаргалка для вихователя-методиста»
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на місяць (за днями тижня)
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень
  • ідеї щодо святкування в дошкільному закладі Усесвітнього дня вітань
  • конспект заняття до Усесвітнього дня вітань «У Країні привітань» для дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору
  • сценарій осіннього свята «Бал в Осінньому королівстві» для дітей старшого дошкільного віку.

У попередньому числі журналу — Соціо-ігрова педагогіка

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3190

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218758

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83215

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді