Для вихователя-методиста нині важливе не лише вміння оперувати власними знаннями, а й готовність змінюватися відповідно до нових потреб ринку праці, раціонально використовувати фахову інформацію, активно діяти, швидко приймати рішення, самореалізовуватися, навчатися та вдосконалюватися впродовж життя. Самостійно регулювати й аналізувати процес свого професійного зростання фахівцеві допоможе індивідуальна програма саморозвитку. Особливості її реалізації описано на сторінках цього числа журналу.
Як вихователю-методисту своєчасно і в оптимальному обсязі надавати педагогічним працівникам оперативну й аналітичну інформацію, рекомендації щодо корекції певного аспекту освітнього процесу? Досвідом використання хмарних технологій у методичній роботі діляться педагоги.
Важливу роль у підвищенні результативності освітнього процесу та виявленні рівня професіоналізму, компетентності педагогів відіграє атестація. Під час підготовки до атестації доцільно використовувати різні форми роботи, зокрема творчий звіт. На сторінках вересневого числа — розробка одного з творчих звітів для педагогів, які астестуються.
Методисти-початківці часто стикаються з труднощами під час підготовки до спостереження та аналізу педагогічного процесу, визначення мети, предмета, об’єкта відвідування, формулювання висновків та рекомендацій. На допомогу початківцям педагоги створили методичну розробку «Педагогічний аналіз: від мети до висновків».
У дев’ятому числі до вашої уваги — добірка матеріалів щодо розвитку творчих здібностей дошкільників. У статті описано особливості педагогічного супроводу образотворчої діяльності дітей. Подано майстер-клас із малювання жмаканим папером для вихователів дошкільних навчальних закладів, опис створення ляльки-мотанки власноруч.
Також у вересневому числі:
- пам’ятка для вихователя-методиста «Як сформулювати методичну тему: шпаргалка для вихователя-методиста»
- орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на місяць (за днями тижня)
- орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень
- ідеї щодо святкування в дошкільному закладі Усесвітнього дня вітань
- конспект заняття до Усесвітнього дня вітань «У Країні привітань» для дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору
- сценарій осіннього свята «Бал в Осінньому королівстві» для дітей старшого дошкільного віку.
У попередньому числі журналу — Соціо-ігрова педагогіка