Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах упроваджуватимуть за дорожньою картою

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут модернізації змісту освіти спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України наказом від 23.09.2016 № 36/247 затвердив Дорожню карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України

Дорожню карту розроблено, щоб утілити результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіс в освіті» у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

Планом заходів щодо впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів на 2016/2017 навчальний рік визначено такі завдання й терміни їх виконання:

Збирання інформації про кількість загальноосвітніх навчальних закладів, які бажають використовувати хмарні сервіси у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності

вересень

Визначення потреби закладів у методичних та дидактичних матеріалах для підготовки педагогічних працівників

жовтень

Проведення регіональних семінарів із взаємонавчанням та тренінгами з питань використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

жовтень-листопад

Навчання представників інститутів післядипломної педагогічної освіти на базі Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників

Здійснення підтримки базових шкіл онлайн на сайті Українського проекту «Якість освіти»

жовтень-травень

Організація обласних фестивалів педагогічної майстерності з використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

квітень

Проведення Третьої літньої школи «Хмарні сервіси в освіті» для базових шкіл

Моніторинг упровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес

серпень

Розроблення плану заходів на 2017/2018 навчальний рік


За темою «Хмарні сервіси в освіті» подано перелік відповідного науково-методичного забезпечення:

  • Моделювання й інтеграція сервісів хмарно орієнтованого навчального середовища: Монографія. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 160 с.
  • Литвинова С. Г. Проектування хмарно орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу: Монографія. К., 2016. – 354 с.
  • Литвинова С. Г. Методика Проектування проектування та використання хмарно орієнтованого навчального середовища ЗНЗ: Методичні рекомендації. К., 2015. – 280 с.
  • С. Г. Литвинова, А. С. Абросімова. Програма факультативу «Хмарні сервіси Office365» / Комп’ютер у школі та сім’ї. 2015, № 4.
  • «Хмарні сервіси Office365»: Навчальний посібник. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 170 с.
  • Литвинова С. Г., Кузьмінська О. Г., Саяпіна Т. П. Інформаційні технології: Навчальний посібник для студентів. К., 2015. – 340 с.

Упроваджуючи хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах, очікують:

  • підготувати педагогів до використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій
  • визначити оптимальні форми для широкомасштабного впровадження інноваційних засобів ІКТ
  • виокремити найліпші дидактичні та навчально-методичні матеріали для електронних освітніх ресурсів.

За посиланням можна ознайомитися цілком із наказом «Про затвердження дорожньої карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України», зокрема з переліком навчальних закладів — експериментальних майданчиків для впровадження хмарних сервісів.

До речі, професійним інструментом оформлення та ведення електронної бази документів онлайн є програма «КОЗА Онлайн: Школа». В електронному журналі «Практика управління закладом освіти» вам корисна публікація про те, як створювати документи за допомогою КОЗА Онлайн: Школа.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46070

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9146

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді