Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах упроваджуватимуть за дорожньою картою

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут модернізації змісту освіти спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України наказом від 23.09.2016 № 36/247 затвердив Дорожню карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України

Дорожню карту розроблено, щоб утілити результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіс в освіті» у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

Планом заходів щодо впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів на 2016/2017 навчальний рік визначено такі завдання й терміни їх виконання:

Збирання інформації про кількість загальноосвітніх навчальних закладів, які бажають використовувати хмарні сервіси у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності

вересень

Визначення потреби закладів у методичних та дидактичних матеріалах для підготовки педагогічних працівників

жовтень

Проведення регіональних семінарів із взаємонавчанням та тренінгами з питань використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

жовтень-листопад

Навчання представників інститутів післядипломної педагогічної освіти на базі Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників

Здійснення підтримки базових шкіл онлайн на сайті Українського проекту «Якість освіти»

жовтень-травень

Організація обласних фестивалів педагогічної майстерності з використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

квітень

Проведення Третьої літньої школи «Хмарні сервіси в освіті» для базових шкіл

Моніторинг упровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес

серпень

Розроблення плану заходів на 2017/2018 навчальний рік


За темою «Хмарні сервіси в освіті» подано перелік відповідного науково-методичного забезпечення:

  • Моделювання й інтеграція сервісів хмарно орієнтованого навчального середовища: Монографія. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 160 с.
  • Литвинова С. Г. Проектування хмарно орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу: Монографія. К., 2016. – 354 с.
  • Литвинова С. Г. Методика Проектування проектування та використання хмарно орієнтованого навчального середовища ЗНЗ: Методичні рекомендації. К., 2015. – 280 с.
  • С. Г. Литвинова, А. С. Абросімова. Програма факультативу «Хмарні сервіси Office365» / Комп’ютер у школі та сім’ї. 2015, № 4.
  • «Хмарні сервіси Office365»: Навчальний посібник. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 170 с.
  • Литвинова С. Г., Кузьмінська О. Г., Саяпіна Т. П. Інформаційні технології: Навчальний посібник для студентів. К., 2015. – 340 с.

Упроваджуючи хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах, очікують:

  • підготувати педагогів до використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій
  • визначити оптимальні форми для широкомасштабного впровадження інноваційних засобів ІКТ
  • виокремити найліпші дидактичні та навчально-методичні матеріали для електронних освітніх ресурсів.

За посиланням можна ознайомитися цілком із наказом «Про затвердження дорожньої карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України», зокрема з переліком навчальних закладів — експериментальних майданчиків для впровадження хмарних сервісів.

До речі, професійним інструментом оформлення та ведення електронної бази документів онлайн є програма «КОЗА Онлайн: Школа». В електронному журналі «Практика управління закладом освіти» вам корисна публікація про те, як створювати документи за допомогою КОЗА Онлайн: Школа.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
102

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
452

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11237

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді