Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах упроваджуватимуть за дорожньою картою

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут модернізації змісту освіти спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України наказом від 23.09.2016 № 36/247 затвердив Дорожню карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України

Дорожню карту розроблено, щоб утілити результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіс в освіті» у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

Планом заходів щодо впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів на 2016/2017 навчальний рік визначено такі завдання й терміни їх виконання:

Збирання інформації про кількість загальноосвітніх навчальних закладів, які бажають використовувати хмарні сервіси у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності

вересень

Визначення потреби закладів у методичних та дидактичних матеріалах для підготовки педагогічних працівників

жовтень

Проведення регіональних семінарів із взаємонавчанням та тренінгами з питань використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

жовтень-листопад

Навчання представників інститутів післядипломної педагогічної освіти на базі Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників

Здійснення підтримки базових шкіл онлайн на сайті Українського проекту «Якість освіти»

жовтень-травень

Організація обласних фестивалів педагогічної майстерності з використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі

квітень

Проведення Третьої літньої школи «Хмарні сервіси в освіті» для базових шкіл

Моніторинг упровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес

серпень

Розроблення плану заходів на 2017/2018 навчальний рік


За темою «Хмарні сервіси в освіті» подано перелік відповідного науково-методичного забезпечення:

  • Моделювання й інтеграція сервісів хмарно орієнтованого навчального середовища: Монографія. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 160 с.
  • Литвинова С. Г. Проектування хмарно орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу: Монографія. К., 2016. – 354 с.
  • Литвинова С. Г. Методика Проектування проектування та використання хмарно орієнтованого навчального середовища ЗНЗ: Методичні рекомендації. К., 2015. – 280 с.
  • С. Г. Литвинова, А. С. Абросімова. Програма факультативу «Хмарні сервіси Office365» / Комп’ютер у школі та сім’ї. 2015, № 4.
  • «Хмарні сервіси Office365»: Навчальний посібник. За заг. ред. С. Г. Литвинової. К., 2015. – 170 с.
  • Литвинова С. Г., Кузьмінська О. Г., Саяпіна Т. П. Інформаційні технології: Навчальний посібник для студентів. К., 2015. – 340 с.

Упроваджуючи хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах, очікують:

  • підготувати педагогів до використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій
  • визначити оптимальні форми для широкомасштабного впровадження інноваційних засобів ІКТ
  • виокремити найліпші дидактичні та навчально-методичні матеріали для електронних освітніх ресурсів.

За посиланням можна ознайомитися цілком із наказом «Про затвердження дорожньої карту впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України», зокрема з переліком навчальних закладів — експериментальних майданчиків для впровадження хмарних сервісів.

До речі, професійним інструментом оформлення та ведення електронної бази документів онлайн є програма «КОЗА Онлайн: Школа». В електронному журналі «Практика управління закладом освіти» вам корисна публікація про те, як створювати документи за допомогою КОЗА Онлайн: Школа.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7117

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді