Вітаємо переможців конкурсу «Арт-багаж: педагогічні знахідки»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Професійний конкурс від журналу «Музичний керівник» добіг кінця. Члени конкурсної комісії детально вивчили всі роботи, надіслані на адресу редакції, а це — понад 200 цікавих, неординарних, творчих розробок. Тож обрати найліпші серед них було надскладним завданням

Підсумки конкурсу підбито. Вітаємо переможців, які отримають цінні подарунки, і дипломантів, що будуть відзначені почесними дипломами.

  • ПЕРШЕ МІСЦЕ — Ірина ТРОФІМЧЕНКО, музичний керівник ДНЗ № 56 «Боровичок», та Алла ТУРКОТ, вихователь-методист ДНЗ № 43 «Горобинка» м. Хмельницький
  • ДРУГЕ МІСЦЕ — Світлана АНТОНОВА, музичний керівник ДНЗ № 4 м. Прилуки Чернігівської обл.
  • ТРЕТЄ МІСЦЕ — Ірина ЧАМОР, музичний керівник ДНЗ № 25 «Дзвіночок» м. Бахмут Донецької обл.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103777

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329600

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260637

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1616

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді