Вітаємо переможців конкурсу «Інновації в неформальній освіті»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Професійний конкурс «Інновації в неформальній освіті», який навесні оголосила редакція журналу «Заступник директора школи», добіг кінця у червні. Протягом двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції. Робіт надійшло багато — цікавих, неординарних, творчих, тож визначитися було досить складно. Та підсумки конкурсу підбито — і ми вітаємо його переможців

У конкурсі «Інновації в неформальній освіті» взяли участь понад 150 педагогів. Високий рівень конкурсних робіт свідчить про відданість авторів своїй справі, про їхню небайдужість і бажання поділитися досвідом.

Усі конкурсні роботи різнобічні, цікаві, творчі, мають практичну значимість. Напрацювання кожного педагога, буз сумніву, заслуговують на увагу та варті того, аби бути представленими широкому колу освітян.

Обрати переможців конкурсу було надскладним завданням, адже на адресу редакції надійшло чимало по-справжньому оригінальних і практичних робіт. Кожну з них конкурсна комісія детально проаналізувала і таки визначила найкращих:

  • ПЕРШЕ МІСЦЕ — Ірина СОКОЛ, учитель інформатики, та Валентина СОПІНА, заступник директора з навчальної роботи Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» за роботу «Міні-EdCamp, або Тріада: батьки, дитина, школа. Формуємо простір обміну досвідом»
  • ДРУГЕ МІСЦЕ — Тетяна ЛІТВІНОВА та Олена ЯНЧЕНКО — учителі української мови та літератури Курахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мар’їнського району Донецької області за роботу «Упровадження дистанційного навчання в роботу вчителя-словесника»
  • ТРЕТЄ МІСЦЕ — Алла БАЄВА — учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 за роботу «Сторітеллінг як неформальний метод формування комунікативної компетенції учнів під час дебатних ігор».

Дипломантами конкурсу стали:

  • Вікторія ГОЛОВКО — заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 м. Бахмут Донецької обл.
  • Олена ПЕТРОВА — завідувач районного науково-методичного центру управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
  • Ганна СТЕПАНОВА — заступник директора з навчально-виховної роботи Морозівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Малинського району Житомирської обл.
  • Марина ХОЛОД — завідувач районного методичного кабінету комунального закладу «Освітньо-аналітичний центр» Запорізької районної ради Запорізької обл.
  • Вероніка ВІНІВІТ’ЄВА — вчитель географії та біології Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 31
  • Галина ОХОТНИК — інженер-електронік, учитель фізики, учитель-методист середньої загальноосвітньої школи № 23 м. Кам’янське Дніпропетровської обл.
  • Марія САВ’ЯНЕНКО — учитель математики Пирятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської обл.

Ми підготували для переможців цінні подарунки, а дипломанти будуть відзначені почесними дипломами. Найліпший досвід роботи представимо на сторінках журналу «Заступник директора школи».

Щиро дякуємо всім учасникам за наполегливу працю, результатом якої стали цікаві й ґрунтовні конкурсні роботи.

Бажаємо невичерпної сили та незгасного натхнення для подальших творчих злетів!

Успіхів вам!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11530

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275518

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді