Вітаємо переможців конкурсу «Інновації в неформальній освіті»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Професійний конкурс «Інновації в неформальній освіті», який навесні оголосила редакція журналу «Заступник директора школи», добіг кінця у червні. Протягом двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції. Робіт надійшло багато — цікавих, неординарних, творчих, тож визначитися було досить складно. Та підсумки конкурсу підбито — і ми вітаємо його переможців

У конкурсі «Інновації в неформальній освіті» взяли участь понад 150 педагогів. Високий рівень конкурсних робіт свідчить про відданість авторів своїй справі, про їхню небайдужість і бажання поділитися досвідом.

Усі конкурсні роботи різнобічні, цікаві, творчі, мають практичну значимість. Напрацювання кожного педагога, буз сумніву, заслуговують на увагу та варті того, аби бути представленими широкому колу освітян.

Обрати переможців конкурсу було надскладним завданням, адже на адресу редакції надійшло чимало по-справжньому оригінальних і практичних робіт. Кожну з них конкурсна комісія детально проаналізувала і таки визначила найкращих:

  • ПЕРШЕ МІСЦЕ — Ірина СОКОЛ, учитель інформатики, та Валентина СОПІНА, заступник директора з навчальної роботи Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» за роботу «Міні-EdCamp, або Тріада: батьки, дитина, школа. Формуємо простір обміну досвідом»
  • ДРУГЕ МІСЦЕ — Тетяна ЛІТВІНОВА та Олена ЯНЧЕНКО — учителі української мови та літератури Курахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мар’їнського району Донецької області за роботу «Упровадження дистанційного навчання в роботу вчителя-словесника»
  • ТРЕТЄ МІСЦЕ — Алла БАЄВА — учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 за роботу «Сторітеллінг як неформальний метод формування комунікативної компетенції учнів під час дебатних ігор».

Дипломантами конкурсу стали:

  • Вікторія ГОЛОВКО — заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 м. Бахмут Донецької обл.
  • Олена ПЕТРОВА — завідувач районного науково-методичного центру управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
  • Ганна СТЕПАНОВА — заступник директора з навчально-виховної роботи Морозівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Малинського району Житомирської обл.
  • Марина ХОЛОД — завідувач районного методичного кабінету комунального закладу «Освітньо-аналітичний центр» Запорізької районної ради Запорізької обл.
  • Вероніка ВІНІВІТ’ЄВА — вчитель географії та біології Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 31
  • Галина ОХОТНИК — інженер-електронік, учитель фізики, учитель-методист середньої загальноосвітньої школи № 23 м. Кам’янське Дніпропетровської обл.
  • Марія САВ’ЯНЕНКО — учитель математики Пирятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської обл.

Ми підготували для переможців цінні подарунки, а дипломанти будуть відзначені почесними дипломами. Найліпший досвід роботи представимо на сторінках журналу «Заступник директора школи».

Щиро дякуємо всім учасникам за наполегливу працю, результатом якої стали цікаві й ґрунтовні конкурсні роботи.

Бажаємо невичерпної сили та незгасного натхнення для подальших творчих злетів!

Успіхів вам!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103777

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329599

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260637

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1616

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді