Вітаємо переможців конкурсу «Інновації в неформальній освіті»

Професійний конкурс «Інновації в неформальній освіті», який навесні оголосила редакція журналу «Заступник директора школи», добіг кінця у червні. Протягом двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції. Робіт надійшло багато — цікавих, неординарних, творчих, тож визначитися було досить складно. Та підсумки конкурсу підбито — і ми вітаємо його переможців

У конкурсі «Інновації в неформальній освіті» взяли участь понад 150 педагогів. Високий рівень конкурсних робіт свідчить про відданість авторів своїй справі, про їхню небайдужість і бажання поділитися досвідом.

Усі конкурсні роботи різнобічні, цікаві, творчі, мають практичну значимість. Напрацювання кожного педагога, буз сумніву, заслуговують на увагу та варті того, аби бути представленими широкому колу освітян.

Обрати переможців конкурсу було надскладним завданням, адже на адресу редакції надійшло чимало по-справжньому оригінальних і практичних робіт. Кожну з них конкурсна комісія детально проаналізувала і таки визначила найкращих:

  • ПЕРШЕ МІСЦЕ — Ірина СОКОЛ, учитель інформатики, та Валентина СОПІНА, заступник директора з навчальної роботи Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» за роботу «Міні-EdCamp, або Тріада: батьки, дитина, школа. Формуємо простір обміну досвідом»
  • ДРУГЕ МІСЦЕ — Тетяна ЛІТВІНОВА та Олена ЯНЧЕНКО — учителі української мови та літератури Курахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мар’їнського району Донецької області за роботу «Упровадження дистанційного навчання в роботу вчителя-словесника»
  • ТРЕТЄ МІСЦЕ — Алла БАЄВА — учитель української мови та літератури Сумської гімназії № 1 за роботу «Сторітеллінг як неформальний метод формування комунікативної компетенції учнів під час дебатних ігор».

Дипломантами конкурсу стали:

  • Вікторія ГОЛОВКО — заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 м. Бахмут Донецької обл.
  • Олена ПЕТРОВА — завідувач районного науково-методичного центру управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
  • Ганна СТЕПАНОВА — заступник директора з навчально-виховної роботи Морозівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Малинського району Житомирської обл.
  • Марина ХОЛОД — завідувач районного методичного кабінету комунального закладу «Освітньо-аналітичний центр» Запорізької районної ради Запорізької обл.
  • Вероніка ВІНІВІТ’ЄВА — вчитель географії та біології Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 31
  • Галина ОХОТНИК — інженер-електронік, учитель фізики, учитель-методист середньої загальноосвітньої школи № 23 м. Кам’янське Дніпропетровської обл.
  • Марія САВ’ЯНЕНКО — учитель математики Пирятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської обл.

Ми підготували для переможців цінні подарунки, а дипломанти будуть відзначені почесними дипломами. Найліпший досвід роботи представимо на сторінках журналу «Заступник директора школи».

Щиро дякуємо всім учасникам за наполегливу працю, результатом якої стали цікаві й ґрунтовні конкурсні роботи.

Бажаємо невичерпної сили та незгасного натхнення для подальших творчих злетів!

Успіхів вам!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136885

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9836

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31412

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20674

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді