Міністерство освіти і науки України оголошує проект «Діти та папери: як досягти балансу в школі», що спрямований на дебюрократизацію системи освіти. У межах проекту педагоги, зокрема й директори навчальних закладів та їхні заступники, мають змогу АНОНІМНО висловити свої думки й пропозиції щодо того, як позбутися марної адміністративної роботи.
МОН України та спільнота відповідального вчительства EdCamp Ukraine ініціювали цей проект, щоб знайти відповіді на три ключові питання:
- Що заважає педагогу й адміністраторові школи працювати?
- Як змінити ситуацію?
- Від кого залежатимуть зміни?
Проект відбудеться у два етапи:
- 13 вересня – 13 жовтня — системне анонімне опитування з узагальненням результатів, аби виявити критичні моменти в роботі школи, пов’язані з документообігом та звітністю
- 6 листопада – 1 грудня — відкрите онлайн-обговорення отриманих даних та розроблення пропозицій щодо подальших дій.
Долучитися до масштабного онлайн-опитування можна на сайті EdCamp Ukraine.
Як-не-як, а працювати з документами простіше, ніж ви думали.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
У статті коротко розкрито зміст, структуру та завдання програми «Дитина» для дітей віком від 2 до 7 років. Програма є чинною, відповідає вимогам МОН і Базовому компоненту дошкільної освіти.
Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства