Міністерство освіти і науки України оголошує проект «Діти та папери: як досягти балансу в школі», що спрямований на дебюрократизацію системи освіти. У межах проекту педагоги, зокрема й директори навчальних закладів та їхні заступники, мають змогу АНОНІМНО висловити свої думки й пропозиції щодо того, як позбутися марної адміністративної роботи.
МОН України та спільнота відповідального вчительства EdCamp Ukraine ініціювали цей проект, щоб знайти відповіді на три ключові питання:
- Що заважає педагогу й адміністраторові школи працювати?
- Як змінити ситуацію?
- Від кого залежатимуть зміни?
Проект відбудеться у два етапи:
- 13 вересня – 13 жовтня — системне анонімне опитування з узагальненням результатів, аби виявити критичні моменти в роботі школи, пов’язані з документообігом та звітністю
- 6 листопада – 1 грудня — відкрите онлайн-обговорення отриманих даних та розроблення пропозицій щодо подальших дій.
Долучитися до масштабного онлайн-опитування можна на сайті EdCamp Ukraine.
Як-не-як, а працювати з документами простіше, ніж ви думали.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів