Міністерство освіти і науки України листом від 17.08.2016 № 1/9-437 надіслало для практичного використання методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
У Методичних рекомендаціях розглянуто особливості викладання навчальних предметів у початковій та основній і старшій школах.
Зокрема, у початковій школі приділено увагу питанням вивчення іноземних мов та оцінювання навчальних досягнень учнів, а також розглянуто основні зміни у навчальних програмах.
Для основної та старшої шкіл визначено переліки програм для вивчення навчальних предметів, розглянуто основні нововведення та зміни до них.
Ознайомитися з методичними рекомендаціями можна за посиланням.
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Свято зустрічі Весни для дошкільників можна провести у різних форматах. Пропонуємо сценарій музично-спортивної розваги «Як дружні козачата Весну визволяли»
Які форми роботи допоможуть познайомити дітей дошкільного віку з художньою літературою і зацікавити книжками