Міністерство освіти і науки України листом від 17.08.2016 № 1/9-437 надіслало для практичного використання методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
У Методичних рекомендаціях розглянуто особливості викладання навчальних предметів у початковій та основній і старшій школах.
Зокрема, у початковій школі приділено увагу питанням вивчення іноземних мов та оцінювання навчальних досягнень учнів, а також розглянуто основні зміни у навчальних програмах.
Для основної та старшої шкіл визначено переліки програм для вивчення навчальних предметів, розглянуто основні нововведення та зміни до них.
Ознайомитися з методичними рекомендаціями можна за посиланням.
Які переваги й недоліки використання фонограми у навчанні дітей співати? Наводимо аргументи «за» та «проти», а також пропонуємо компроміс у цьому питанні
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Від імунітету до міцної ходи: як використовувати доріжки здоров'я під час ранкової гімнастики на свіжому повітрі під час літнього оздоровчого періоду в дитсадку.
Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.