Музична аптечка — до ваших послуг!

Як навчитися музичному керівникові застосовувати невичерпні ресурси музичної аптечки? Що рекомендувати дітям у разі тієї чи тієї тілесної або емоційної проблеми? Чи можна нашкодити музикою? Як переконати батьків у важливості благочинних звуків у житті їхньої дитини?

Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете у тематичному числі журналу «Музичний керівник» № 7/2016.

Музикотерапію застосовують в усьому світі. Захоплення нею докотилося й до України. Нині до використання в освітніх закладах схвалено програми з музикотерапії. Перші кроки зроблено і в царині музичного виховання дошкільників. Адже виявляється, що заняття музикою гармонійно й природно можна наповнити м’яким терапевтичним змістом:

  • корегувати емоції та настрої дітей
  • знімати м’язове напруження або стимулювати активність
  • долати проблеми з мовленням, порушенням сну абощо.

Наші автори поділилися досвідом, зокрема, щодо таких важливих та актуальних питань:

  • які зміни в собі слід здійснити педагогові, аби проводити музикотерапевтичні заняття для дітей
  • як застосувати лікувальний потенціал національної музичної автентики, що є найбільш природною для відновлення емоційної гармонії українців
  • як організувати музикотерапевтичні заняття для дітей-переселенців та їхніх батьків
  • як «подружити» антиподів ― музикотерапію та дитяче свято.

У журналі подано «плей-листи» музичних творів, які варто застосовувати з корекційною метою:

  • для подолання різних негативних емоційних станів
  • для поліпшення відчуттів у певні режимні моменти дня дошкільника.

А ще ― музикотерапевтичні ігри, вправи, тренінги, майстер-класи та консультації.

Опанувати лікувальні шифри мелодій та ритмів, випробувані часом, нічого не коштує. Головне — проявити інтерес, спробувати по-новому поглянути на свою професійну місію. Хтозна, можливо саме це вчергове дасть змогу почуватися на високій ноті власних можливостей…

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9715

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31357

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20650

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10865

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді