На допомогу практичним психологам та соціальним педагогам, які працюють в навчальних закладах з дітьми-вимушеними переселенцями зі Сходу України, розроблено практичний посібник «Психосоціальна допомога внутрішньо переміщеним дітям, їхнім батькам та сім’ям з дітьми зі Сходу України»
Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» спільно з представництвом міжнародної організації «Право на здоров’я» (HealthRight International) розробили практичний посібник «Психосоціальна допомога внутрішньо переміщеним дітям, їхнім батькам та сім’ям з дітьми зі Сходу України».
Як зазначають у МОН України, видання містить чимало корисної інформації та порад щодо надання психосоціальної допомоги дітям та їх батькам з Луганської та Донецької областей. Для підготовки посібника його автори використали досвід України, який вже формується у відповідь на проблеми внутрішньо переміщених осіб, а також досвід Грузії і Боснії.
Електронну версію посібника можна переглянути на сайті МОН України у розділі «Психологічна служба» за посиланням, а також на сайті МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за посиланням.
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз