На допомогу практичним психологам та соціальним педагогам, які працюють в навчальних закладах з дітьми-вимушеними переселенцями зі Сходу України, розроблено практичний посібник «Психосоціальна допомога внутрішньо переміщеним дітям, їхнім батькам та сім’ям з дітьми зі Сходу України»
Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» спільно з представництвом міжнародної організації «Право на здоров’я» (HealthRight International) розробили практичний посібник «Психосоціальна допомога внутрішньо переміщеним дітям, їхнім батькам та сім’ям з дітьми зі Сходу України».
Як зазначають у МОН України, видання містить чимало корисної інформації та порад щодо надання психосоціальної допомоги дітям та їх батькам з Луганської та Донецької областей. Для підготовки посібника його автори використали досвід України, який вже формується у відповідь на проблеми внутрішньо переміщених осіб, а також досвід Грузії і Боснії.
Електронну версію посібника можна переглянути на сайті МОН України у розділі «Психологічна служба» за посиланням, а також на сайті МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за посиланням.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.