Українські школярі перемогли на Міжнародній математичній олімпіаді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 57-й Міжнародній математичній олімпіаді в Гонконгу (Китай, 5-15 липня) взяли участь 602 учнів зі 109-ти країн світу

Українська учнівська команда здобула дві срібні та чотири бронзові медалі. Відповідно, всі шестеро учнів, які представляли Україну, вибороли нагороди:

  • срібними призерами стали кияни Пушкін Денис (ліцей «Наукова зміна») та Скибицький Микита (Ліцей № 208)
  • бронзові медалі здобули Ківва Ярослава (Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер»), Сіліна Ольга та Нго Нгок Тхай Шона (Харківський фізико-математичний ліцей № 27), Тригуб Антон (гімназія «Академія» м. Києва).

Керували українською учнівською командою Паньков Андрій Вікторович, старший науковий співробітник Інституту модернізації  змісту освіти, та Рубльов Богдан Владиславович, доктор фізико-математичних наук, професор Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.

Довідково: Перша Міжнародна математична олімпіада відбулася 1959 року, відтоді в ній взяло учать близько 17 тис. учнів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді