У 47-й Міжнародній учнівській олімпіаді в Цюриху (Швейцарія, 10-18 липня) взяли участь 398 учнів у складі команд з 86-ти країн світу
Українська учнівська команда здобула золоту, три срібні та бронзову медалі. Відповідно, усі п’ятеро школярів, які представляли Україну, вибороли нагороди:
- золоту медаль здобув Олександр Шумаєв, учень Харківського фізико-математичного ліцею № 27
- срібні — Владислав Вертелецький (Український фізико-математичний ліцей Київського національного університету ім. Тараса Шевченка), Олександр Ніколаєнко (Харківський фізико-математичний ліцей № 27) та Роман Солецький (Рішельєвський ліцей, Одеса)
- бронзову — Олександр Бугайко (Броварська загальноосвітня школа I-III ступенів № 9, Київська обл.).
Керували українською учнівською командою Кремінський Борис Георгійович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти, та Вільчинський Станіслав Йосипович, доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Довідково: уперше Міжнародну учнівську олімпіаду з фізики провели 1967 року, відтоді в ній взяли участь близько 12 тис. учнів.
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
«Перший урок має стати нагадуванням: свобода і незалежність України виборюються щодня. Ми виховуємо покоління, яке пам’ятає свою історію і готове захищати своє майбутнє», — зазначають в МОН.