Українські школярі перемогли на Міжнародній учнівській олімпіаді з фізики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 47-й Міжнародній учнівській олімпіаді в Цюриху (Швейцарія, 10-18 липня) взяли участь 398 учнів у складі команд з 86-ти країн світу

Українська учнівська команда здобула золоту, три срібні та бронзову медалі. Відповідно, усі п’ятеро школярів, які представляли Україну, вибороли нагороди:

  • золоту медаль здобув Олександр Шумаєв, учень Харківського фізико-математичного ліцею № 27
  • срібні — Владислав Вертелецький (Український фізико-математичний ліцей Київського національного університету ім. Тараса Шевченка), Олександр Ніколаєнко (Харківський фізико-математичний ліцей № 27) та Роман Солецький (Рішельєвський ліцей, Одеса)
  • бронзову — Олександр Бугайко (Броварська загальноосвітня школа I-III ступенів № 9, Київська обл.).

Керували українською учнівською командою Кремінський Борис Георгійович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти, та Вільчинський Станіслав Йосипович, доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.

Довідково: уперше Міжнародну учнівську олімпіаду з фізики провели 1967 року, відтоді в ній взяли участь близько 12 тис. учнів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282451

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді