У 47-й Міжнародній учнівській олімпіаді в Цюриху (Швейцарія, 10-18 липня) взяли участь 398 учнів у складі команд з 86-ти країн світу
Українська учнівська команда здобула золоту, три срібні та бронзову медалі. Відповідно, усі п’ятеро школярів, які представляли Україну, вибороли нагороди:
- золоту медаль здобув Олександр Шумаєв, учень Харківського фізико-математичного ліцею № 27
- срібні — Владислав Вертелецький (Український фізико-математичний ліцей Київського національного університету ім. Тараса Шевченка), Олександр Ніколаєнко (Харківський фізико-математичний ліцей № 27) та Роман Солецький (Рішельєвський ліцей, Одеса)
- бронзову — Олександр Бугайко (Броварська загальноосвітня школа I-III ступенів № 9, Київська обл.).
Керували українською учнівською командою Кремінський Борис Георгійович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту модернізації змісту освіти, та Вільчинський Станіслав Йосипович, доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.
Довідково: уперше Міжнародну учнівську олімпіаду з фізики провели 1967 року, відтоді в ній взяли участь близько 12 тис. учнів.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію