До 2018 року буде оновлено стандарти та програми для української школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Не всі з 500 тисяч українських вчителів готові до швидких змін, однак цей шлях потрібно пройти і вже зараз пропонувати освітянам нові методики, нові підходи та принципово іншу якість роботи з учнями.

Про це заявила Міністр освіти і науки Лілія ГРИНЕВИЧ під час відкриття україно-польського експертного семінару «Нова Українська Школа» у Варшаві.

Наразі у Верховній Раді України вже знаходиться проект закону, який законодавчо закріплює базові положення реформування загальної середньої освіти.

«Базовий законопроект «Про освіту», який очікує у Верховній Раді України на розгляд, містить мету освіти, яка віддзеркалює рух до суспільства сталого розвитку та європейський вибір України. Зокрема у проекті прописано 8 компетентностей, узгоджених в ЄС, а також ми додали ще ті, які вважали потрібними саме нам», — зауважила Л.ГРИНЕВИЧ.

Так, рекомендація Європейського Парламенту та Ради ЄС «Про основні компетенції для навчання протягом усього життя» від 18 грудня 2006 року містить перелік восьми основних компетенцій:

  • спілкування рідною мовою
  • спілкування іноземними мовами
  • знання математики та загальні знання у сфері науки і техніки
  • навички роботи з цифровими носіями
  • навчання заради здобуття знань
  • соціальні та громадянські навички
  • ініціативність та практичність
  • обізнаність та самовираження у сфері культури

Джерело: УНН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді