Всесвітня мережа інтернет є невід’ємною частиною життя як дорослого, так і дитини. Однак не варто забувати, що у мережі дітей можуть підстерігати небезпеки. Саме тому дорослим важливо ознайомити дітей з правилами користування інтернетом.
Чудовим помічником у цьому стане науково-популярний путівник-довідник для дітей про правила користування інтернетом «Як не заблукати в павутині» Тетяни ЩЕРБАЧЕНКО (СТУС), який можна завантажити безплатно.
За словами книгознавця Наталі МАРЧЕНКО, «у шести розділах книги йдеться як про технічні питання існування Інтернет (сервер, браузер, провайдер, модем, bluetooth, wi-fi, QR-код тощо) та його змістове наповнення (пошуковці, торенти, обмінники, мережеві бібліотеки тощо), так і про засади «здорового способу існування» в мережі (тролі, боти, спам тощо) та морально-етичні та правові сторони її буття (авторське право, конфіденційність, веб-заробіток тощо)».
До того ж, інформацію подано з дотепними ілюстраціями Дмитра КУЗЬМЕНКА, що допоможе дітям легше зрозуміти суть.
Завантажити науково-популярний путівник-довідник для дітей «Як не заблукати в павутині» можна безплатно за посиланням.
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.