Другий етап обговорення навчальних програм для початкової школи розпочнеться 29 червня

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Наразі модератори робочих експертних груп узагальнюють отримані коментарі для формування порівняльних таблиць та розроблення оновлених навчальних програм. Потім Їх знову опублікують для публічного обговорення на платформі Ed-Era.

Після II етапу обговорення навчальні програми ще раз доопрацюють і винесуть на затвердження Колегією МОН, а на III етапі оприлюднять навчальні матеріали, відеоуроки та майстер-класи для вчителів за вже оновленими програмами.

За два тижні публічного обговорення навчальних програм майже 2000 унікальних авторизованих коментаторів залишили 5356 пропозицій до 15 навчальних програм початкової школи на публічній платформі Ed-Era.com. Програми з української мови та математики викликали найбільший інтерес і наймасштабніше обговорення.

«Це унікальні цифри і важливий проміжний результат спільного проекту МОН та відкритої платформи Ed-Era. Вони підтверджують наскільки великий інтерес і потреба суспільства в осучасненні змісту навчання в українській школі. Понад п’ять тисяч коментарів демонструють, як багато людей готові вкладати свій час, формулювати пропозиції, надавати рекомендації і ділитися досвідом про те, як успішніше і цікавіше навчати школярів. Не всі пропозиції фізично можуть бути враховані. Але все, що стосується компетентнісного підходу, адаптації програми до вікових особливостей дітей, розвантаження програм від другорядної чи застарілої інформації, буде враховано в оновлених програмах, які також будуть виставлені на публічне обговорення», — наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

За статистикою, більшість пропозицій надійшло від фахових вчителів, які працюють як в державних, так і в приватних школах та навчальних центрах.

«Є чимало спільного у висловлених зауваженнях. Зокрема, коментатори вказували на дублювання одного і того ж змісту в програмах з різних предметів, на надмірні вимоги до оцінювання знань учнів, на застарілий зміст і невідповідність віковим особливостям учнів», — зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Алевтина Лотоцька.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264509

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1970

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168832

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді