Другий етап обговорення навчальних програм для початкової школи розпочнеться 29 червня

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Наразі модератори робочих експертних груп узагальнюють отримані коментарі для формування порівняльних таблиць та розроблення оновлених навчальних програм. Потім Їх знову опублікують для публічного обговорення на платформі Ed-Era.

Після II етапу обговорення навчальні програми ще раз доопрацюють і винесуть на затвердження Колегією МОН, а на III етапі оприлюднять навчальні матеріали, відеоуроки та майстер-класи для вчителів за вже оновленими програмами.

За два тижні публічного обговорення навчальних програм майже 2000 унікальних авторизованих коментаторів залишили 5356 пропозицій до 15 навчальних програм початкової школи на публічній платформі Ed-Era.com. Програми з української мови та математики викликали найбільший інтерес і наймасштабніше обговорення.

«Це унікальні цифри і важливий проміжний результат спільного проекту МОН та відкритої платформи Ed-Era. Вони підтверджують наскільки великий інтерес і потреба суспільства в осучасненні змісту навчання в українській школі. Понад п’ять тисяч коментарів демонструють, як багато людей готові вкладати свій час, формулювати пропозиції, надавати рекомендації і ділитися досвідом про те, як успішніше і цікавіше навчати школярів. Не всі пропозиції фізично можуть бути враховані. Але все, що стосується компетентнісного підходу, адаптації програми до вікових особливостей дітей, розвантаження програм від другорядної чи застарілої інформації, буде враховано в оновлених програмах, які також будуть виставлені на публічне обговорення», — наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

За статистикою, більшість пропозицій надійшло від фахових вчителів, які працюють як в державних, так і в приватних школах та навчальних центрах.

«Є чимало спільного у висловлених зауваженнях. Зокрема, коментатори вказували на дублювання одного і того ж змісту в програмах з різних предметів, на надмірні вимоги до оцінювання знань учнів, на застарілий зміст і невідповідність віковим особливостям учнів», — зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Алевтина Лотоцька.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282545

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді