Другий етап обговорення навчальних програм для початкової школи розпочнеться 29 червня

Наразі модератори робочих експертних груп узагальнюють отримані коментарі для формування порівняльних таблиць та розроблення оновлених навчальних програм. Потім Їх знову опублікують для публічного обговорення на платформі Ed-Era.

Після II етапу обговорення навчальні програми ще раз доопрацюють і винесуть на затвердження Колегією МОН, а на III етапі оприлюднять навчальні матеріали, відеоуроки та майстер-класи для вчителів за вже оновленими програмами.

За два тижні публічного обговорення навчальних програм майже 2000 унікальних авторизованих коментаторів залишили 5356 пропозицій до 15 навчальних програм початкової школи на публічній платформі Ed-Era.com. Програми з української мови та математики викликали найбільший інтерес і наймасштабніше обговорення.

«Це унікальні цифри і важливий проміжний результат спільного проекту МОН та відкритої платформи Ed-Era. Вони підтверджують наскільки великий інтерес і потреба суспільства в осучасненні змісту навчання в українській школі. Понад п’ять тисяч коментарів демонструють, як багато людей готові вкладати свій час, формулювати пропозиції, надавати рекомендації і ділитися досвідом про те, як успішніше і цікавіше навчати школярів. Не всі пропозиції фізично можуть бути враховані. Але все, що стосується компетентнісного підходу, адаптації програми до вікових особливостей дітей, розвантаження програм від другорядної чи застарілої інформації, буде враховано в оновлених програмах, які також будуть виставлені на публічне обговорення», — наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

За статистикою, більшість пропозицій надійшло від фахових вчителів, які працюють як в державних, так і в приватних школах та навчальних центрах.

«Є чимало спільного у висловлених зауваженнях. Зокрема, коментатори вказували на дублювання одного і того ж змісту в програмах з різних предметів, на надмірні вимоги до оцінювання знань учнів, на застарілий зміст і невідповідність віковим особливостям учнів», — зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Алевтина Лотоцька.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9718

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31362

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20656

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10869

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді