Із 10 по 13 серпня 2016 року Академія української преси спільно з Міністерством освіти і науки України проведуть 9-ту Літню школу з медіаосвіти та медіаграмотності.
Учасники Літньої школи матимуть змогу ознайомитися з такими темами:
- медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасній Україні;
- критичне мислення: метод декодування медіатекстів;
- критичне мислення: базові методики і вправи;
- візуальна грамотність: навички з декодування фототекстів,
- методи та прийоми впливу на масову свідомість: політична реклама, пропаганда, маніпуляції, експертиза новинного тексту;
- методики викладання медіаграмотності;
- ресурси для викладачів медіаосвіти і медіаграмотності.
Заповнити анкету можна по 25 червня 2016 року.
Довідково:
Медіаосвіта — це навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасних мас-медіа; один з усталених і апробованих способів формування попиту на якісний журналістський контент.
Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, під нею розуміють вміння аналізувати, критично оцінювати і створювати медіаповідомлення для різних типів медіа, а також усвідомлювати складні процеси функціонування медіа у суспільстві та їх вплив на особистість.
Із 2010 року медіаосвіта і медіаграмотність упроваджується в освітню систему України як у формі викладання окремих предметів, так й інтегровано в різноманітні дисципліни.
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу