Опорні школи будуть доступними для дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Створення освітніх округів (опорного навчального закладу, його філій) передбачає реалізацію інклюзивної моделі освіти в Україні.

Про це йдеться у листі «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних шкіл»  від 09.06.2016 № 1/9-293.

Так, у 2016 році державою передбачено фінансову підтримку громадам на створення в опорних школах сучасної навчально-матеріальної бази та придбання шкільних автобусів для підвезення дітей.

Як зазначають у МОН України, 24 опорні школи, визначені Міністерством фінансів України у межах «пілотного» проекту, отримають ресурси для ремонту приміщень, розвитку матеріально-технічної бази, оновлення навчального обладнання, використання інформаційно-комп'ютерних технологій.

Опорна школа має бути сучасною і доступною для всіх учнів громади незалежно від стану здоров'я, можливостей та інших потреб дитини. Тому МОН України звернулося з проханням до голів обласних та Київської міської державних адміністрацій з проханням посприяти у створенні в опорних школах інклюзивного освітнього середовища за основними критеріями. Зокрема, забезпечити доступність будівель, споруд і приміщень опорних шкіл відповідно до державних будівельних норм і стандартів, наявність навчально-дидактичного забезпечення, сучасного корекційно-реабілітаційного обладнання з урахуванням потреб учнів.

Разом з тим, створити умови для уведення в штатний розпис загальноосвітніх навчальних закладів посад корекційних педагогів відповідної спеціалізації.

А також  під час закупівлі шкільних автобусів особливу увагу звертати на їх пристосованість для перевезення дітей з фізичними обмеженнями. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273585

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
1071

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9984

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді