Cпрощення процедури ліцензування навчальних закладів, оновлення змісту загальної середньої освіти з метою формування в учнів необхідних для життя компетентностей — одні з пріоритетних напрямів діяльності МОН України на 2016 рік. Про це повідомила Лілія ГРИНЕВИЧ під час зустрічі з представниками інститутів громадянського суспільства, членами Громадської ради при МОН України та експертами.
За словами Міністра освіти і науки України, черги до дошкільних установ і надзвичайно забюрократизована процедура відкриття приватних дошкільних навчальних закладів утворюють кризу в системі дошкілля. Подоланню її сприятимуть дебюрократизація процедури відкриття приватних дошкільних навчальних закладів, автоматизація процедур ліцензування.
Лілія ГРИНЕВИЧ повідомила, що нині досягнуто погодження нових санітарно-епідеміологічних умов для дошкільних та середніх навчальних закладів з усіма відповідними міністерствами.
Також міністр зауважила на необхідності оновлення змісту навчальних програм загальної середньої освіти. На меті — удосконалення програм так, щоб навчання сприяло підготовці дитини до життя у сучасних умовах. За словами Лілії ГРИНЕВИЧ, до 1 вересня будуть переглянуті навчальні програми для початкової школи, а також для 9-го класу.
МОН України запрошує учителів та експертів долучитися до процесу оновлення програм початкової школи.
Міністр повідомила, що наразі робоча група працює над розробленням нового алгоритму створення та закупівлі шкільних підручників. А також до серпневих конференцій буде розроблено та винесено на громадське обговорення Концепцію нової української школи.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти