Cпрощення процедури ліцензування навчальних закладів, оновлення змісту загальної середньої освіти з метою формування в учнів необхідних для життя компетентностей — одні з пріоритетних напрямів діяльності МОН України на 2016 рік. Про це повідомила Лілія ГРИНЕВИЧ під час зустрічі з представниками інститутів громадянського суспільства, членами Громадської ради при МОН України та експертами.
За словами Міністра освіти і науки України, черги до дошкільних установ і надзвичайно забюрократизована процедура відкриття приватних дошкільних навчальних закладів утворюють кризу в системі дошкілля. Подоланню її сприятимуть дебюрократизація процедури відкриття приватних дошкільних навчальних закладів, автоматизація процедур ліцензування.
Лілія ГРИНЕВИЧ повідомила, що нині досягнуто погодження нових санітарно-епідеміологічних умов для дошкільних та середніх навчальних закладів з усіма відповідними міністерствами.
Також міністр зауважила на необхідності оновлення змісту навчальних програм загальної середньої освіти. На меті — удосконалення програм так, щоб навчання сприяло підготовці дитини до життя у сучасних умовах. За словами Лілії ГРИНЕВИЧ, до 1 вересня будуть переглянуті навчальні програми для початкової школи, а також для 9-го класу.
МОН України запрошує учителів та експертів долучитися до процесу оновлення програм початкової школи.
Міністр повідомила, що наразі робоча група працює над розробленням нового алгоритму створення та закупівлі шкільних підручників. А також до серпневих конференцій буде розроблено та винесено на громадське обговорення Концепцію нової української школи.
Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід
Уточнимо, коли заплановано осінні канікули в школах у 2025 році, а також розглянемо правила безпеки під час осінніх канікул та які бесіди й інструктажі з учнями провести
Які документи оформити під час атестації педагогічних працівників? Які з них – обов’язкові, а які педагог може подати за бажанням? Про все це розказуємо у статті.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.