Як зробити історію України цікавою молоді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 1 травня по 24 серпня 2016 року проводитиметься Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів «Як зробити історію України цікавою молоді», ініційований ВГО «Наукове гуманітарне товариство» та підтриманий ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН.

Мета конкурсу — пошук нових і дієвих шляхів популяризації історії України.

Участь у конкурсі можуть взяти учні загальноосвітніх, студенти вищих та вихованці позашкільних навчальних закладів віком 15–25 років. Ліпші молодіжні проекти визначатимуть у таких категоріях:

  • нові технологічні засоби популяризації історії;
  • соціальні мережі для популяризації історії;
  • історія рідного краю в контексті історії України;
  • родинна історія;
  • меморіально-мистецькі акції.

Для участі в конкурсі необхідно підготувати свій проект за певною категорією та до 1 червня надіслати його примірник на паперовому й електронному носіях, а також заявку, оформлену згідно з додатком до Положення про конкурс, на адресу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Підсумки конкурсу підбиватимуться з 10 по 24 серпня 2016 року. За словами організаторів, переможці отримають цінні подарунки та можливість реалізувати свої проекти.

Контактна особа, до якої можна звертатися з питань участі в конкурсі, — Дейдиш Лариса Анатоліївна (тел.: 0 44 248 21 38).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді