Як зробити історію України цікавою молоді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 1 травня по 24 серпня 2016 року проводитиметься Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів «Як зробити історію України цікавою молоді», ініційований ВГО «Наукове гуманітарне товариство» та підтриманий ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН.

Мета конкурсу — пошук нових і дієвих шляхів популяризації історії України.

Участь у конкурсі можуть взяти учні загальноосвітніх, студенти вищих та вихованці позашкільних навчальних закладів віком 15–25 років. Ліпші молодіжні проекти визначатимуть у таких категоріях:

  • нові технологічні засоби популяризації історії;
  • соціальні мережі для популяризації історії;
  • історія рідного краю в контексті історії України;
  • родинна історія;
  • меморіально-мистецькі акції.

Для участі в конкурсі необхідно підготувати свій проект за певною категорією та до 1 червня надіслати його примірник на паперовому й електронному носіях, а також заявку, оформлену згідно з додатком до Положення про конкурс, на адресу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Підсумки конкурсу підбиватимуться з 10 по 24 серпня 2016 року. За словами організаторів, переможці отримають цінні подарунки та можливість реалізувати свої проекти.

Контактна особа, до якої можна звертатися з питань участі в конкурсі, — Дейдиш Лариса Анатоліївна (тел.: 0 44 248 21 38).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2782

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
221

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273337

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256607

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді