З 1 травня по 24 серпня 2016 року проводитиметься Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів «Як зробити історію України цікавою молоді», ініційований ВГО «Наукове гуманітарне товариство» та підтриманий ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН.
Мета конкурсу — пошук нових і дієвих шляхів популяризації історії України.
Участь у конкурсі можуть взяти учні загальноосвітніх, студенти вищих та вихованці позашкільних навчальних закладів віком 15–25 років. Ліпші молодіжні проекти визначатимуть у таких категоріях:
- нові технологічні засоби популяризації історії;
- соціальні мережі для популяризації історії;
- історія рідного краю в контексті історії України;
- родинна історія;
- меморіально-мистецькі акції.
Для участі в конкурсі необхідно підготувати свій проект за певною категорією та до 1 червня надіслати його примірник на паперовому й електронному носіях, а також заявку, оформлену згідно з додатком до Положення про конкурс, на адресу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
Підсумки конкурсу підбиватимуться з 10 по 24 серпня 2016 року. За словами організаторів, переможці отримають цінні подарунки та можливість реалізувати свої проекти.
Контактна особа, до якої можна звертатися з питань участі в конкурсі, — Дейдиш Лариса Анатоліївна (тел.: 0 44 248 21 38).
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу