Як зробити історію України цікавою молоді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З 1 травня по 24 серпня 2016 року проводитиметься Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів «Як зробити історію України цікавою молоді», ініційований ВГО «Наукове гуманітарне товариство» та підтриманий ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН.

Мета конкурсу — пошук нових і дієвих шляхів популяризації історії України.

Участь у конкурсі можуть взяти учні загальноосвітніх, студенти вищих та вихованці позашкільних навчальних закладів віком 15–25 років. Ліпші молодіжні проекти визначатимуть у таких категоріях:

  • нові технологічні засоби популяризації історії;
  • соціальні мережі для популяризації історії;
  • історія рідного краю в контексті історії України;
  • родинна історія;
  • меморіально-мистецькі акції.

Для участі в конкурсі необхідно підготувати свій проект за певною категорією та до 1 червня надіслати його примірник на паперовому й електронному носіях, а також заявку, оформлену згідно з додатком до Положення про конкурс, на адресу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Підсумки конкурсу підбиватимуться з 10 по 24 серпня 2016 року. За словами організаторів, переможці отримають цінні подарунки та можливість реалізувати свої проекти.

Контактна особа, до якої можна звертатися з питань участі в конкурсі, — Дейдиш Лариса Анатоліївна (тел.: 0 44 248 21 38).

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11538

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275529

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264544

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді