Підготовка тренерів для викладання курсу «Вчимося жити разом»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Києві відбувся тренінг для регіональних тренерів «Методика викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» в основній і старшій школі.

Цей тренінг — одна з акцій проекту «Вчимося жити разом», який ініціювало представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та підтримала Служба Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) в межах ініціативи «Діти миру», що спрямована на освітні проекти у зонах конфлікту.

Під час тренінгу фахівці ГО «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» підготували 30 тренерів з Дніпропетровської, Запорізької, Харківської, Донецької, Луганської областей.

Учасники тренінгу ознайомилися з методикою підготовки педагогів для викладання курсу «Вчимося жити разом», з комплектом навчальних матеріалів за курсом та вимогами до тренінгової підготовки, а також випробували себе в ролі тренера. Уже цього літа тренери навчатимуть методики викладання курсу вчителів базових навчальних закладів своєї області, а у новому навчальному році підготовлені вчителі навчатимуть учнів.

У травні та червні пройдуть тренінги з підготовки обласних тренерів для початкової та дошкільної освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275523

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22092

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264535

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді