Рекомендації ЮНЕСКО щодо ІКТ-компетентності вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

ЮНЕСКО у співпраці зі світовими лідерами промисловості та провідними експертами у сфері ІКТ розробила міжнародний стандарт «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (далі — Структура), який визначає компетенції вчителів, необхідні для ефективного навчання з використанням ІКТ.

Відповідно до рекомендованої ЮНЕСКО Структури вчителям недостатньо бути компетентними в галузі ІКТ і здатними навчати цього учнів. Учителі мають допомагати учням не просто навчатися з використанням ІКТ, а робити це творчо, розвивати співпрацю та вміння вирішувати проблеми, щоб у майбутньому стати ефективними громадянами та працівниками.

Структура покликана допомогти кожній країні розробити всеосяжну національну стратегію та відповідні стандарти у сфері ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова генерального плану впровадження ІКТ у навчально-виховний процес

У Структурі передбачено три різні підходи до навчання (три послідовні етапи розвитку вчителя). Першим із них є підхід «Технологічна грамотність», за якого учні навчаються використовувати ІКТ для ефективнішого навчання. Другий — «Поглиблення знань»:  дає учням змогу набувати глибоких знань зі шкільних предметів та застосовувати їх у вирішенні складних проблем реального життя. Третій підхід — «Створення знань»: забезпечує набуття учнями, у майбутньому громадянами та працівниками, навичок створювати нові знання, необхідні для побудови більш гармонійного, досконалого та заможного суспільства.

Цей документ — продукт багаторічної співпраці ЮНЕСКО, CISCO, INTEL, ISTE і Microsoft. Він підготовлений з урахуванням рекомендацій фахівців у галузі інформатизації школи і безпосередніх користувачів попередньої версії в різних країнах світу. Праця доповнена прикладами навчальних програм і вимог до перевірки ІКТ-компетентності вчителів для розділів «Застосування ІКТ» та «Освоєння знань».

Ознайомитися з рекомендаціями

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді