600 проектів «чистої енергії» представили малі українці на конкурсі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Глава Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України Микола Пашкевич розповів, що найпопулярнішою серед конкурсантів стала номінація «Друге життя речей», яку введено як символ турботи про навколишнє середовище через відповідальне ставлення дітей до відходів.

В Українському Домі провели четверту щорічну виставку-презентацію робіт учасників Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Діти за чисту енергію», на якій було представлено понад 600 робіт з усіх регіонів України.

Про це повідомила прес-служба Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження.

Як повідомили у прес-службі агентства, виставку відвідали представники Європейської комісії в Україні, а також соціальні партнери конкурсу.

Голова Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України Микола Пашкевич, який відкривав виставку, зазначив, що з кожним роком чисельність учасників конкурсу зростає. «Якщо у минулому році їх було близько двох тисяч, то вже цьогоріч — роботи на конкурс надіслало більше трьох тисяч школярів», — повідомив він. М.Пашкевич також підкреслив, що найпопулярнішою серед конкурсантів стала номінація — „Друге життя речей“, яку введено як символ турботи про навколишнє середовище через відповідальне ставлення дітей до відходів.

У відомстві також повідомили, що переможців визначено у двох вікових категоріях (від 6 – до 11 та від 12 – до 16 років), у кожній із трьох номінацій: малюнки, поробки «Друге життя речей», девізи-речівки.

Конкурсне журі відзначило роботи:  унікальний макет діючого млина (за допомогою вітру він замінює електричну енергію, постачає чисту питну воду) 8-річного Антона Льоди з Херсонщини; миловидний макет-мініатюру еко-будинку з функціонуючим вітрогенератором й автоматичним освітленням, що працює від сонячних модулів 13-річного Андрія Швадронова з Харківщини; енергоефективний світильник «Диско-вежу» для нічного освітлення кімнати 15-річного Василя Довбненка з Чернівецької області та ін.

«Загалом цінні подарунки та заохочувальні призи отримало майже півсотні школярів», —сказано у інформації Держагенства. За повідомленням, переможці конкурсу відвідали один з найпопулярніших музеїв столиці — „Водно-інформаційний центр“, а також оглядову екскурсію по місту Києву.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
126

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282732

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді