Глава МОНмолодьспорту Дмитро Табачник наголосив на тому, щоб діти з особливими фізичними потребами не просто були забезпечені якісною освітою, але й потребою в інтеграції їх до шкільних колективів. Адже наразі в Україні таких дітей налічується близько 120 тисяч.
Діти з особливими фізичними потребами будуть навчатися у шкільних колективах.
Про це у інтерв’ю одного з українських видань заявив міністр освіти і науки, молоді та спорту України Дмитро Табачник, передала прес-служба відомства.
Міністр підкреслив не лише необхідність для дітей з особливими фізичними потребами забезпечення якісною освітою, але й потребу у інтеграції їх до шкільних колективів.
«У нас таких дітей близько 120 тис. і вони повинні бути інтегровані у шкільні колективи», — заявив Дмитро Табачник.
Також, згідно із повідомленням, із цією метою вперше у 2011 році законодавчо врегульоване питання про інклюзивну освіту, розроблена концепція та вимоги до навчального закладу. «Так, це складна соціально-психологічна проблема, й іноді я під час відряджень, коли зустрічаюся з таким нерозумінням, намагаюсь пояснити, що школа повинна прищеплювати гуманність, співчуття до тих, хто є слабшими, кому важче дається навчання», — зауважив міністр.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу