Діти з особливими потребами підуть у звичайні школи

Глава МОНмолодьспорту Дмитро Табачник наголосив на тому, щоб діти з особливими фізичними потребами не просто були забезпечені якісною освітою, але й потребою в інтеграції їх до шкільних колективів. Адже наразі в Україні таких дітей налічується близько 120 тисяч.

Діти з особливими фізичними потребами будуть навчатися у шкільних колективах.

Про це у інтерв’ю одного з українських видань заявив міністр освіти і науки, молоді та спорту України Дмитро Табачник, передала прес-служба відомства.

Міністр підкреслив не лише необхідність для дітей з особливими фізичними потребами забезпечення якісною освітою, але й потребу у інтеграції їх до шкільних колективів.

«У нас таких дітей близько 120 тис. і вони повинні бути інтегровані у шкільні колективи», — заявив Дмитро Табачник.

Також, згідно із повідомленням, із цією метою вперше у 2011 році законодавчо врегульоване питання про інклюзивну освіту, розроблена концепція та вимоги до навчального закладу. «Так, це складна соціально-психологічна проблема, й іноді я під час відряджень, коли зустрічаюся з таким нерозумінням, намагаюсь пояснити, що школа повинна прищеплювати гуманність, співчуття до тих, хто є слабшими, кому важче дається навчання», — зауважив міністр.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45466

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90968

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді