На хімічну олімпіаду у США поїдуть четверо українських школярів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За підсумками Всеукраїнської олімпіади, в якій взяло участь понад 160 юних хіміків з усіх регіонів України. А всього в кваліфікаційних раундах Всеукраїнської олімпіади взяло участь понад 235 тисяч школярів.

Визначені четверо школярів, які представлять Україну на 44-й Міжнародній хімічній олімпіаді у Сполучених Штатах Америки у липні 2012 року та на Міжнародній Мендєлєєвській хімічній олімпіаді у Республіці Казахстан.

Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді і спорту.

Так, згідно з повідомленням, за підсумками Всеукраїнської олімпіади, в якій взяло участь понад 160 юних хіміків з усіх регіонів України, найкращі результати показали учні 11-х класів Ірина Запорожець (місто Балаклея Харківської області), Дмитро Шибанов (Севастополь, АРК), Ігор Чернюх (Львів) та десятикласник Андрій Стельмах (Львів).

У відомстві також повідомили, що всього в кваліфікаційних раундах Всеукраїнської олімпіади взяло участь понад 235 тисяч школярів, змагаючись на рівні шкіл, районів, міст та областей. «Олімпіада складалась з двох турів тестування теоретичних знань та одного практичного туру», — уточнили в Міністерстві.

Також, прес-служба відомства зазначила, що за підсумками змагань оргкомітет та журі нагородили 49 школярів: п‘ятеро отримали дипломи І ступеню, тринадцять — ІІ ступень та 31 − ІІІ ступеню.

Довідка. Українські школярі представлені на Міжнародних хімічних олімпіадах національною командою з 1994 року. За результатами 17 олімпіад наші юні хіміки здобули 66 медалей — 10 золотих, 29 срібних та 27 бронзових. Зазвичай у командному заліку учасники з України посідають місця серед першої третини команд, виступаючи нарівні зі школярами з Федеративної Республіки Німеччини та Великої Британії.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді