Відсоток усиновлення у столиці залишається одним із найвищих у країні

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У сім’ях опікунів і піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, наразі, виховується 2063 дитини. Це становить 84% від загальної чисельності дітей, які перебувають на обліку, і є одним з найвищих показників серед усіх регіонів нашої держави.

Протягом першої половини 2012 року під опіку та піклування взято 118 дітей, влаштовано у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу ― 14 та усиновлено 45 хлопчиків та дівчаток.

Про це повідомила прес-служба КМДА.

На первинному обліку у районних службах Києва наразі, перебуває 2463 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Як повідомили у відомстві, у сім’ях опікунів і піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, наразі, виховується 2063 дитини. «Це становить 84% від загальної чисельності дітей, які перебувають на обліку,  і є одним з найвищих показників серед усіх регіонів нашої держави (для  прикладу, показник у середньому по Україні ― 76%)», ― зазначили у КМДА.

Крім того, протягом першого півріччя 2012 року, 79 осіб пройшли навчання, як кандидати у сімейні форми виховання, ще 25 бажаючих навчаються зараз. Також майже 60 охочих, сьогодні перебувають на обліку кандидатів, серед них є сімейні пари та одинокі особи.

За результатами аналізу, який проводили спеціалісти служби у справах дітей, поза сімейними формами, здебільшого, залишаються діти з інвалідністю, діти з різними серйозними захворюваннями та підлітки.

За словами начальника служби у справах дітей Миколи Кулеби, шляхи вирішення такої проблеми, передбачені міською комплексною програмою «Київ без сиріт», яка знаходиться на фінальній стадії доопрацювання. Зокрема, вона передбачає фінансову підтримку сімей, які візьмуть на виховання дитину-сироту з інвалідністю та активізацію створення нових дитячих будинків сімейного типу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282473

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
62

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110436

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді