Робоча група ДІНЗ поговорила про критерії оцінювання якості діяльності дитсадків

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вирішення проблем дошкільної освіти сьогодні є актуальним та важливим, особливо у сфері контролю за їх діяльністю, оскільки система дошкільного виховання формує особистісну культуру дітей, розвиток їх творчих здібностей. Державний контроль проводиться з метою об’єктивної оцінки реалізації навчальними закладами єдиної державної політики в галузі освіти.

Засідання робочої групи з підготовки орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних начальних закладів відбулося в Державній інспекції навчальних закладів України.

Як зазначив глава ДІНЗ Михайло Гончаренко, вирішення проблем дошкільної освіти сьогодні є актуальним та важливим, особливо у сфері контролю за їх діяльністю, оскільки система дошкільного виховання формує особистісну культуру дітей, розвиток їх творчих здібностей. «Державний контроль проводиться з метою об’єктивної оцінки реалізації навчальними закладами єдиної державної політики в галузі освіти», ― наголосив він.

Начальник управління за діяльністю загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів Алла Бондар окреслила деякі аспекти розробки критеріїв оцінювання діяльності дошкільних начальних закладів. Учасники засідання ознайомилися із запропонованим проектом та висловили свої пропозиції та зауваження.

Члени робочої групи також обговорили проект типової програми комплексної перевірки дошкільних навчальних закладів, на основі якої розробляються відповідні робочі програми за напрямами інспектування.

Як повідомлялося раніше, до складу робочої групи, окрім фахівців Держінспекції, увійшли керівники дошкільних навчальних закладів, представники місцевих органів управління освітою та громадських організацій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46052

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9091

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді