Робоча група ДІНЗ поговорила про критерії оцінювання якості діяльності дитсадків

Вирішення проблем дошкільної освіти сьогодні є актуальним та важливим, особливо у сфері контролю за їх діяльністю, оскільки система дошкільного виховання формує особистісну культуру дітей, розвиток їх творчих здібностей. Державний контроль проводиться з метою об’єктивної оцінки реалізації навчальними закладами єдиної державної політики в галузі освіти.

Засідання робочої групи з підготовки орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних начальних закладів відбулося в Державній інспекції навчальних закладів України.

Як зазначив глава ДІНЗ Михайло Гончаренко, вирішення проблем дошкільної освіти сьогодні є актуальним та важливим, особливо у сфері контролю за їх діяльністю, оскільки система дошкільного виховання формує особистісну культуру дітей, розвиток їх творчих здібностей. «Державний контроль проводиться з метою об’єктивної оцінки реалізації навчальними закладами єдиної державної політики в галузі освіти», ― наголосив він.

Начальник управління за діяльністю загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів Алла Бондар окреслила деякі аспекти розробки критеріїв оцінювання діяльності дошкільних начальних закладів. Учасники засідання ознайомилися із запропонованим проектом та висловили свої пропозиції та зауваження.

Члени робочої групи також обговорили проект типової програми комплексної перевірки дошкільних навчальних закладів, на основі якої розробляються відповідні робочі програми за напрямами інспектування.

Як повідомлялося раніше, до складу робочої групи, окрім фахівців Держінспекції, увійшли керівники дошкільних навчальних закладів, представники місцевих органів управління освітою та громадських організацій.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді