У Каневі започаткують гуманітарний інститут

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОНмолодьспорту та Мінкульт утворять інститут Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького ― вищий навчальний заклад ІІІ рівня акредитації.

Новий вищий навчальний заклад здійснюватиме підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, бакалавра та спеціаліста за напрямами «Культура», «Мистецтво» та «Гуманітарні науки» з можливістю продовження їх навчання за цими ж напрямами в магістратурі та аспірантурі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Про таке рішення домовилися глава МОНмолодьспорту Дмитро Табачник та глава Мінкульту Михайло Кулиняка. Рішення прийнято на виконання Указу Президента України від 11 квітня 2012 року № 257 «Про додаткові заходи з підготовки та відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка» та рішення Громадської гуманітарної ради, з метою гідного відзначення 200-річного ювілею видатного сина українського народу Тараса Григоровича Шевченка, а також з метою удосконалення інфраструктурного і культурного розвитку м. Канева.

У МОНмолодьспорту також зазначили, що, виходячи з необхідності посилення національно-патріотичного та педагогічного виховання молоді, з метою створення сприятливих умов для культурного розвитку та розвитку гуманітарної вищої освіти та наукових досліджень, було вирішено утворити на базі Наукового центру шевченкознавчих досліджень Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького та Канівського училища культури і мистецтва Канівський гуманітарний інститут Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, вищий навчальний заклад ІІІ рівня акредитації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282468

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
61

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110431

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді