У Каневі започаткують гуманітарний інститут

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОНмолодьспорту та Мінкульт утворять інститут Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького ― вищий навчальний заклад ІІІ рівня акредитації.

Новий вищий навчальний заклад здійснюватиме підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, бакалавра та спеціаліста за напрямами «Культура», «Мистецтво» та «Гуманітарні науки» з можливістю продовження їх навчання за цими ж напрямами в магістратурі та аспірантурі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Про таке рішення домовилися глава МОНмолодьспорту Дмитро Табачник та глава Мінкульту Михайло Кулиняка. Рішення прийнято на виконання Указу Президента України від 11 квітня 2012 року № 257 «Про додаткові заходи з підготовки та відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка» та рішення Громадської гуманітарної ради, з метою гідного відзначення 200-річного ювілею видатного сина українського народу Тараса Григоровича Шевченка, а також з метою удосконалення інфраструктурного і культурного розвитку м. Канева.

У МОНмолодьспорту також зазначили, що, виходячи з необхідності посилення національно-патріотичного та педагогічного виховання молоді, з метою створення сприятливих умов для культурного розвитку та розвитку гуманітарної вищої освіти та наукових досліджень, було вирішено утворити на базі Наукового центру шевченкознавчих досліджень Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького та Канівського училища культури і мистецтва Канівський гуманітарний інститут Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, вищий навчальний заклад ІІІ рівня акредитації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57744

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17607

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46141

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді