Експерти ВООЗ вважають, що бажано не використовувати системи WiFi та інші види бездротового широкосмугового доступу, оскільки це створює додаткову електромагнітне навантаження на чутливий організм дитини. Наукові дані не дозволяють виключити можливість впливу на формування функцій центральної нервової системи та на стан здоров’я дітей і підлітків.
Експерти ВООЗ висловили свою стурбованість тим, що найближчим часом у шкільних навчальних закладах можуть бути впроваджені системи широкосмугового бездротового доступу та передачі даних, у тому числі WiFi.
Про це повідомили зарубіжні ЗМІ.
Це питання нещодавно обговорювалося на щорічному засіданні науково-консультативного комітету Міжнародного проекту з електромагнітним полям, яке проводилось ВООЗ.
На думку членів Комітету, в будь-яких навчальних і закладах дозвілля, в яких навчаються і проводять час діти та підлітки до 18 років, бажано не використовувати системи WiFi та інші види бездротового широкосмугового доступу, оскільки це створює додаткову електромагнітне навантаження на чутливий організм дитини. Наукові дані не дозволяють виключити можливість впливу на формування функцій центральної нервової системи та на стан здоров’я дітей і підлітків.
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності
Як створити е-портфоліо вчителя — учасника сертифікації?