Пес допоможе дитині полюбити читати?

Дослідники попросили дітей читати вголос по півгодини на тиждень кільком собакам. І як би смішно це не звучало, але чотириногі слухачі виявилися дуже вдячною аудиторією ― навички читання у всіх дітей помітно підвищилися.

Щоб полюбити читання діти повинні вибрати в слухачі свого домашнього улюбленця, скажімо, пса.

Таке відкриття зробили експерти з Центру ветеринарної медицини при Університеті Тафтса.

Вони тривалий час досліджували і розробляли різні методики психологічного впливу тварин на людей. До прикладу, вже зараз такі методи як іпотерапія (спілкування з кіньми) або дельфінотерапія застосовуються для допомоги дітям з різними травмами ― фізичними ти психічними. 

Виявилося, що читання вголос собакам зміцнює навики вимови друкованих слів уголос, що на користь дітям.

Під час дослідження експерти стежили за групою другокласників, що володіють різним ставленням до читання ― від різко негативного до позитивного. Усіх їх просили читати вголос по півгодини на тиждень кільком собакам. І як би смішно це не звучало, але чотириногі слухачі виявилися дуже вдячною аудиторією ― навички читання у всіх дітей помітно підвищилися. Зазначимо, що те ж саме публічне читання при живій аудиторії людей викликало у більшості дітей неприємні емоції, і навички читання погіршилися.

Статистика свідчить, що в останні 20 років кількість дітей і підлітків, які активно читають, знизилася на 60% (дані західних країн). Це пов’язано з появою великої кількість «спокус», на зразок ігрових консолей і комп’ютерів, які активно увійшли в життя сучасної дитини. Раніше значну частину вражень вона отримувала із книжок.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45491

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91008

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді