У Європейському центрі сучасних мов говорили про викладання в Україні

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги.

У сфері вітчизняної шкільної іншомовної освіти в останні роки відбулися революційні зміни, що зумовлені трансформаційними процесами в загальноосвітній шкільній освіті та стосуються запровадження вивчення 1-ї іноземної мови з першого класу та 2-ї іноземної мови з п’ятого класу.

Тому візит заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського до Європейського центру сучасних мов Ради Європи у м. Грац (Австрійська Республіка) був пов’язаний із трансформаціями у сфері навчання іноземних мов.

Такі зміни сприяли розробці та затвердженню нових стандартів і програм, які, у свою чергу, змусили переглянути окремі усталені підходи до всієї системи навчання в нашій країні.

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким  складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги. У МОНмолодьспорту вважають, що значну роль у позитивному розв’язанні цього питання зможе відіграти Європейський центр сучасних мов Ради Європи. На сьогодні 31 країна успішно співпрацює з  центром  і отримує значну допомогу у реформуванні іншомовної освіти. До речі, у базі даних Центру близько 2, 5 вчителів іноземних мов, які скористалися цією допомогою.  

Під час обговорення шляхів щодо подальшої співпраці Європейського Центру та України у сфері вивчення та викладання іноземних мов  з директором Вольдемаром Мартинюком  Борис Жебровський поділився планами щодо подальшого реформування іншомовної освіти України. Фахівці центру та експерти Ради Європи, які були присутні на зустрічі,  назвали це «лінгвістичною революцією» та запевнили, що Україна зможе отримати всю необхідну допомогу для успішного втілення всіх задуманих планів, у разі повноцінного членства. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді