У Європейському центрі сучасних мов говорили про викладання в Україні

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги.

У сфері вітчизняної шкільної іншомовної освіти в останні роки відбулися революційні зміни, що зумовлені трансформаційними процесами в загальноосвітній шкільній освіті та стосуються запровадження вивчення 1-ї іноземної мови з першого класу та 2-ї іноземної мови з п’ятого класу.

Тому візит заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського до Європейського центру сучасних мов Ради Європи у м. Грац (Австрійська Республіка) був пов’язаний із трансформаціями у сфері навчання іноземних мов.

Такі зміни сприяли розробці та затвердженню нових стандартів і програм, які, у свою чергу, змусили переглянути окремі усталені підходи до всієї системи навчання в нашій країні.

Найбільші труднощі, пов’язані з трансформаціями у сфері навчання іноземних мов, відчувають досвідчені вчителі, яким  складно зламати стереотипи, сформовані роками. Ця категорія педагогів найбільше потребує дидактико-методичної допомоги. У МОНмолодьспорту вважають, що значну роль у позитивному розв’язанні цього питання зможе відіграти Європейський центр сучасних мов Ради Європи. На сьогодні 31 країна успішно співпрацює з  центром  і отримує значну допомогу у реформуванні іншомовної освіти. До речі, у базі даних Центру близько 2, 5 вчителів іноземних мов, які скористалися цією допомогою.  

Під час обговорення шляхів щодо подальшої співпраці Європейського Центру та України у сфері вивчення та викладання іноземних мов  з директором Вольдемаром Мартинюком  Борис Жебровський поділився планами щодо подальшого реформування іншомовної освіти України. Фахівці центру та експерти Ради Європи, які були присутні на зустрічі,  назвали це «лінгвістичною революцією» та запевнили, що Україна зможе отримати всю необхідну допомогу для успішного втілення всіх задуманих планів, у разі повноцінного членства. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді