Українці стали щасливішими за останнє десятиліття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зараз українське суспільство ділиться на незадоволених життям цілком і незадоволених з якимись надіями на майбутнє. А у 2000 році щасливих українців було набагато менше, адже тоді економіка перебувала у падінні, люди не отримували зарплатні.

В Україні зросло число людей, які вважають себе щасливим або задоволеними життям, у порівнянні з цим показником у 2000-ому.

Такі дані оприлюднив директор соціологічної служби Центру Разумкова Андрій Биченко з посиланням на результати досліджень Центру.

У 2012 році почувають себе щасливими 12,6% українських громадян (у 2000 році таких було 9,8%), задоволеними життям визнали себе 34,5% (у 2000 році ― 22,7%), незадоволених життям виявилося 38,7% (в 2000 році ― 53,4%), а відверто нещасливих ― 4,2% (у 2000 році ― 7,4%). Не дали відповіді 10% опитаних (у 2000 році ― 6,7%).

«У порівнянні з 2000 роком, а до нього наша економіка просто падала, ситуація покращилась. Тоді поширеною проблемою було не те, що зарплати і пенсії були низькими, а те, що їх взагалі не платили. Але якщо розглядати 2012 як такий , ми бачимо, що число щасливих і задоволених життям людей, з одного боку, і незадоволених життям і нещасних, з іншого, приблизно однаково. Тобто, суспільство ділиться на незадоволених життям цілком і незадоволених з якимись надіями на майбутнє», ― зазначив Биченко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282595

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110514

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді