Зараз українське суспільство ділиться на незадоволених життям цілком і незадоволених з якимись надіями на майбутнє. А у 2000 році щасливих українців було набагато менше, адже тоді економіка перебувала у падінні, люди не отримували зарплатні.
В Україні зросло число людей, які вважають себе щасливим або задоволеними життям, у порівнянні з цим показником у 2000-ому.
Такі дані оприлюднив директор соціологічної служби Центру Разумкова Андрій Биченко з посиланням на результати досліджень Центру.
У 2012 році почувають себе щасливими 12,6% українських громадян (у 2000 році таких було 9,8%), задоволеними життям визнали себе 34,5% (у 2000 році ― 22,7%), незадоволених життям виявилося 38,7% (в 2000 році ― 53,4%), а відверто нещасливих ― 4,2% (у 2000 році ― 7,4%). Не дали відповіді 10% опитаних (у 2000 році ― 6,7%).
«У порівнянні з 2000 роком, а до нього наша економіка просто падала, ситуація покращилась. Тоді поширеною проблемою було не те, що зарплати і пенсії були низькими, а те, що їх взагалі не платили. Але якщо розглядати 2012 як такий , ми бачимо, що число щасливих і задоволених життям людей, з одного боку, і незадоволених життям і нещасних, з іншого, приблизно однаково. Тобто, суспільство ділиться на незадоволених життям цілком і незадоволених з якимись надіями на майбутнє», ― зазначив Биченко.
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
Які питання висвітлювати у щорічному звіті керівника закладу освіти, кого запросити, в якому форматі провести — читайте у статті
Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Як організувати комплексну роботу із взаємодією всіх учасників освітнього процесу — дізнаємося із статті
У статті розглядаємо, як сьогодні учні сприймають нову інформацію та яким чином це використовувати під час навчання за сучасними технологіями
Що таке формувальне оцінювання учнів та за яким алгоритмом його організовують? Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів