Введення «Електронної системи запису до дошкільних навчальних закладів м. Києва» та створення спеціального веб-порталу дасть можливість прозоро та швидко здійснювати видачу направлення для зарахування дитини в дошкільний навчальний заклад. У разі успішного тестування системи у вересні 2012 року, вона запрацює для киян вже до кінця цього року.
У Києві розпочато проект «Електронна система запису до дошкільних навчальних закладів м. Києва».
Про це повідомила прес-служба КМДА.
У Києві розпочався проект «Електронна система запису до дошкільних навчальних закладів м. Києва», який буде реалізовано Головним управлінням освіти у науки за фінансової підтримки та у співпраці з Міжнародним фондом «Відродження» і компанією Майкрософт.
«Введення такої системи та створення спеціального веб-порталу дасть можливість прозоро та швидко здійснювати видачу направлення для зарахування дитини в дошкільний навчальний заклад», ― повідомив заступник голови КМДА Леонід Новохатько.
Портал проекту буде містити наступну інформацію:
― фотографії дитсадків;
― дані про загальну кількість місць у групах;
― інформацію щодо можливості навчання для дітей з особливими потребами;
― контактну інформацію;
― наявні додаткові освітні послуги (гуртки, групи з вивчення іноземних мов, логіки тощо).
Очікується, що в разі успішного тестування системи у вересні 2012 року, вона запрацює для киян вже до кінця цього року.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти