Вчені дізналися, чим відрізняється мозок обдарованих людей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати нового дослідження констатують глобальний мозковий зв’язок як новий підхід до розуміння людського інтелекту.

Вчені знайшли новий спосіб, як дізнатися про розумові здібності людини. Про новий метод не знають настільки ж добре, як про IQ-тести, проте у майбутньому його можна цілком використовувати для визначення рівня інтелекту людини.

Дослідники намагалися знайти відповідь на запитання: які чинники відрізняють мозок виключно розумної людини від мозку середнього за інтелектуальними характеристиками індивідуума? У процесі свого дослідження вони підтвердили свої підозри. Розмір мозку в цілому відповідає приблизно за 6,7% індивідуальних відмінностей в інтелекті.

Дослідження точно визначило латеральну передлобної кору мозку, область, розташовану відразу за скронею, як критичний центр для високорівневих інтелектуальних процесів, відповідальну за 5% відмінностей в інтелекті між людьми.

І ось тепер у новому дослідженні, проведеному вченими з вашингтонського університету в Сент-Луїсі, припустили, що ще 10% індивідуальних відмінностей інтелекту можна пояснити силою нейронних шляхів, що з’єднують ліву латеральну передлобної кори з іншим мозком.

Результати цього дослідження доводять глобальний мозковий зв’язок як новий підхід до розуміння людського інтелекту.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
23499

Тиждень безпеки в ЗДО: як спланувати та провести

Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Як організувати комплексну роботу із взаємодією всіх учасників освітнього процесу — дізнаємося із статті
120730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді