Дослідники назвали мультик, який є найшкідливішим для дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фахівці радять не давати дітям дивитися телепередачі до дворічного віку. Перевагу рекомендується надавати навчальним і розвиваючим програмам для дітей відповідного віку, причому сидіння перед телевізором не повинно тривати більше двох годин на добу.

Експерти опублікували список мультфільмів, які є шкідливими для розвитку дітей: вони погіршують розумові здібності, послабляють концентрацію уваги.

До таких мультиків вчені з США віднесли мультфільм типу «Губка Боб Квадртані Штани».

Дослідники Університету Вірджинії проводили це дослідження за участю 60 дітей, яким вже виповнилося 4 роки. Усі діти були розділені на 4 групи. Експеримент полягав у наступному: 9 хвилин одна група діток дивилася мультик про Губку Боба, інша група дивилася спокійний освітній мультфільм, а третя група діток просто малювала.

Потім їх перевірили на здатність зосереджуватися і виконувати конкретні завдання. Ті, діти які дивилися мультик про Губку Боба, продемонстрували дуже низькі показники в порівнянні дітками з двох інших груп.

Тому дослідники порадили батькам вибирати для дітей передачі з повільним перебігом сюжету.

Зараз вчені проводять наступне дослідження щодо того, як довго зберігається такий негативний ефект мультика.

Але, ще не отримавши результатів такого експерименту Американська академія педіатрії радить не давати дітям дивитися телепередачі до дворічного віку. Перевагу рекомендується надавати навчальним і розвиваючим програмам для дітей відповідного віку, причому сидіння перед телевізором не повинно тривати більше двох годин на добу.

До речі, щодо цього експерименту вчені уточнили деякі неточності: «Губка Боб» призначений для хлопців ранніх і середніх школярів, але ніяк не на дошкільнят.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7109

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3156

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
801

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274211

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді