Киян вчитимуть економити тепло з дитинства

Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл.

Для учнів 6-8 класів столичних шкіл впровадять факультатив із збереження тепла.

Про пілотний проект із впровадження уроку «Про теплопостачання та теплозбереження для майбутнього споживача» розповів начальник Головного управління енергетики, енергозбереження та енергоефективності В’ячеслав Лісовик, передала прес-служба КМДА.

«Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл. Результат проекту ― визначити школу-переможницю та впровадити у ній проектні пропозиції учнів», ― зазначив В’ячеслав Лісовик.

Нагадаємо, що упродовж 2011 року до оперативного моніторингу енергоспоживання було підключено близько 400 закладів освіти. Ці установи систематично надають інформацію щодо споживання теплової електроенергії, холодної та гарячої води.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136856

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9812

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31406

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді