Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл.
Для учнів 6-8 класів столичних шкіл впровадять факультатив із збереження тепла.
Про пілотний проект із впровадження уроку «Про теплопостачання та теплозбереження для майбутнього споживача» розповів начальник Головного управління енергетики, енергозбереження та енергоефективності В’ячеслав Лісовик, передала прес-служба КМДА.
«Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл. Результат проекту ― визначити школу-переможницю та впровадити у ній проектні пропозиції учнів», ― зазначив В’ячеслав Лісовик.
Нагадаємо, що упродовж 2011 року до оперативного моніторингу енергоспоживання було підключено близько 400 закладів освіти. Ці установи систематично надають інформацію щодо споживання теплової електроенергії, холодної та гарячої води.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення