Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл.
Для учнів 6-8 класів столичних шкіл впровадять факультатив із збереження тепла.
Про пілотний проект із впровадження уроку «Про теплопостачання та теплозбереження для майбутнього споживача» розповів начальник Головного управління енергетики, енергозбереження та енергоефективності В’ячеслав Лісовик, передала прес-служба КМДА.
«Мета проекту ― виховати відповідального і свідомого майбутнього споживача. У результаті навчання слухачі факультативу самостійно проведуть нескладні енергоаудити шкіл. Результат проекту ― визначити школу-переможницю та впровадити у ній проектні пропозиції учнів», ― зазначив В’ячеслав Лісовик.
Нагадаємо, що упродовж 2011 року до оперативного моніторингу енергоспоживання було підключено близько 400 закладів освіти. Ці установи систематично надають інформацію щодо споживання теплової електроенергії, холодної та гарячої води.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu