Понад 10 тисяч додаткових місць у дитсадках створять в Києві за 2 роки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сьогодні у столиці функціонують 684 ДНЗ різних типів і форм власності. У них виховується майже 95 тисяч юних киян. Проте існуюча мережа дошкільних навчальних закладів не задовольняє потреби міста у повному обсязі. Загалом у столичних дитсадках на 100 місць припадає 112 дітей.

Протягом наступних двох років у столиці створять понад 10 тисяч додаткових місць у дошкільних навчальних закладах.

Про це заявив глава КМДА Олександр Попов.

«Кожного року число дошкільнят у середньому збільшується на 3-4 тисячі осіб. Тому нам потрібен чіткий план вирішення проблеми ― створення додаткових місць у дитсадках. Місто повинно активізувати роботу у цьому напрямі і працювати на попередження виникнення дефіциту. Я переконаний, що вже протягом наступного року у мережі ДНЗ столиці з’явиться понад 10 тисяч нових додаткових місць», ― зазначив очільник КМДА.

У Головному управлінні статистики інформують, що в останні роки спостерігається позитивна динаміка народжуваності дітей у столиці. Так,  у 2008 році народилось 28,3 тис дітей, у 2009 році ― 31,8 дітей, у 2010 році ― 32,3 тис дітей, у 2011 ― майже 32 тисячі. Тому кількість дітей у садках протягом року збільшується приблизно на 4 тисячі.

Сьогодні у столиці функціонують 684 ДНЗ різних типів і форм власності. У них виховується майже 95 тисяч юних киян. Проте існуюча мережа дошкільних навчальних закладів не задовольняє потреби міста у повному обсязі. Загалом у столичних дитсадках на 100 місць припадає 112 дітей.

До 1 вересня 2012 року у працюючих дитячих садках відновлено 81 групу на 1 600 місць, що рівнозначно 7 дошкільним навчальним закладам проектною потужністю 12 груп, 220 місць кожний. Найближчим часом мережу дошкільних навчальних закладів буде збільшено на понад 3 000 місць, а до 2015 року заплановано відновлення роботи 38 дошкільних навчальних закладів.

 «У столиці працює багато приватних дошкільних закладів. Не секрет, що рівень підготовки дітей у них дещо відрізняється від державних. Однак наразі немає жодного механізму чи програми підтримки цього напряму. Та відповідальність за надання освітніх послуг несе міська влада, не залежно від форми власності навчальних закладів, тому  можливі шляхи співпраці у секторі приватних навчальних закладів необхідно відпрацювати», ― сказав Олександр Попов. Він доручив спеціалістам вивчити це питання протягом двох місяців.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110337

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47319

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді