Часто проблема вибору ставить у глухий кут навіть дорослу сформовану особистість. Що вже й казати про підлітків, яким притаманно піддавати сумніву будь-що, а особливо ― сумніватися у собі й у власних рішеннях. У старшій школі, коли учні починають навчатися за обраним профілем навчання, вони можуть зіткнутися зі страхом: а що, як я зробив неправильний вибір.
У загальноосвітньому навчальному закладі слід намагатися усіляко мінімізувати ймовірність зневіри учнів у себе. Тож у березневому числі журналу «Заступник директора школи» ми пропонуємо ознайомитися з досвідом організації психолого-педагогічного супроводу профільного навчання. Зокрема із завданнями, що постають перед учасниками такого супроводу ― заступником директора школи, практичним психологом, учителями-«предметниками» та батьками учнів. Також до вашої уваги ― анкети для учнів та їхніх батьків щодо виявлення запитів і потреб у профільном у навчанні.
На часі підбиття підсумків роботи школи за навчальний рік. Щоб без зайвих клопотів зібрати інформацію для підсумкого моніторингу успішності учнів, скористайтеся покроковим алгоритмом створення хмарної електронної анкети. Серед переваг роботи з нею ― швидкість отримання даних та зменшення ймовірності зробити механічну помилку. До того ж навчитися працювати з такою анкетою ― значить підвищити рівень власної ІКТ-грамотності.
Стануть у пригоді й публікації до ЗНО. Зокрема, готувати учнів до тестування пропонуємо у формі інтерактивних діловиї ігор. Упевнені, тематичний квест дасть змогу не лише ознайомити випускників з процедурою ЗНО, а й дещо послабить їхнє напруження напередодні цієї важливої події.
Пропонуємо провести батьківські збори з питань ЗНО для батьків випускників. Адже, скориставшись отриманими під час них порадами й рекомендаціми, батьки допоможуть своїм дітям скласти тестування якнайкраще.
А ще на шпальтах березневого числа журналу «Заступник директора школи» ― відповіді на запитання, пам’ятки, приклади оформлення документів, циклограма діяльності на квітень та багато іншої потрібно інформації.