Семінар-практикум «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тематичний напрям "Експертус Освіта" запрошує вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, методистів з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів) в взяти участь у семінарі-практикумі "Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки", який відбудеться 25 квітня 2016 року

Питання моніторингу якості освіти та обов'язкового виконання дошкільними навчальними закладами державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, обговорюється давно. У листі МОН України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 надано відповідні методичні рекомендації. Проте педагоги нині стикаються з труднощами під час такого моніторингу. Практично освоїти методику використання кваліметричної моделі та набути досвіду моніторингових досліджень Ви можете на нашому семінарі-практикумі

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ:

КВАЛІМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ ЕКСПЕРТНОЇ ПОВЕДІНКИ

 25 квітня 2016 року, Київ

Семінар проводиться за участю Ірини Карабаєвої — старшого наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, та редакцій видань Експертус Освіта

Для кого:

Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів, методисти з дошкільної освіти методичних кабінетів (центрів)

У ПРОГРАМІ:

  • Кваліметрія як інструмент моніторингових досліджень
  • Вивчення компетенцій дітей старшого дошкільного віку: особливості кваліметричного підходу
  • Оцінювання компетенцій дітей старшого дошкільного віку за кваліметричною моделлю (тренінгові заняття):

          - освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника — особистісно-оцінної, соціально-комунікативної, художньо-продуктивної, мовленнєвої

          - опрацювання отриманих результатів

          - заповнення протоколів оцінювання досліджених компетенцій

          - введення даних протоколів у програму

  • Робота з електронним варіантом кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ ― 500 грн. (з ПДВ)

Передплатникам видань Цифрового видавництва Експертус та членам Асоціації
працівників дошкільної освіти за умови оплати до 11 квітня ― 450 грн. (з ПДВ)

 Для слухачів передбачено:

  • комплект навчально-методичних матеріалів (нормативні документи; методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень; інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників. зокрема завдання для дітей та бланки протоколів; інші допоміжні матеріали)
  • СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі-практикумі
  • кава-пауза

Докладна інформація — у Департаменті освітніх програм Експертус

seminar@Експертус.com.ua, shop.Експертус.ua, 0 44 586 56 06, callback 0 800 212 012

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
2795

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
1429

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431439

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271583

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді