Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності?» — на це запитання 16 листопада 2015 року намагалися відповісти понад 80 учасників круглого столу, організованого викладачами кафедри дошкільної освіти, що відбувся в Київському міському будинку вчителя

«Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності?» — на це запитання 16 листопада 2015 року намагалися відповісти понад 80 учасників круглого столу, організованого викладачами кафедри дошкільної освіти, що відбувся в Київському міському будинку вчителя. Незвичного у цьому заході було чимало: вперше в обговоренні серйозної наукової і соціальної проблеми взяли участь представники кількох поколінь і різних суспільних груп: учні 7-10-х класів школи, студенти педагогічного коледжу і магістратури, вихователі-методисти дошкільних закладів Києва, науковці НДІ НАПН України, представники МОН України, викладачі, просто небайдужі громадяни.

Розмова розгорталася на матеріалі надзвичайно цікавих відео фрагментів і літературних текстів, що спонукали до обговорення. Крім колективного розмірковування, учасники виявили інтерес і до інших активних форм взаємодії, зокрема, складання схем, розігрування віртуальних діалогів, виконання психологічних вправ тощо.

У результаті обговорення проблеми, що відбувалося впродовж майже двох годин, учасники дійшли висновку, що «ніжна педагогіка» залишається найбільш дієвим інструментом впливу на людину, стимулюючи її розвиток і забезпечуючи позитивність її існування. Ніжна, тепла, щира атмосфера, що панувала в залі Великої вітальні, наповнила кожного, хто взяв участь у цьому заході, радістю від спілкування і бажанням зігріти своєю ніжністю усіх у цей похмурий листопад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282591

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді