Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності?» — на це запитання 16 листопада 2015 року намагалися відповісти понад 80 учасників круглого столу, організованого викладачами кафедри дошкільної освіти, що відбувся в Київському міському будинку вчителя

«Ніжність — архаїзм чи потреба сучасності?» — на це запитання 16 листопада 2015 року намагалися відповісти понад 80 учасників круглого столу, організованого викладачами кафедри дошкільної освіти, що відбувся в Київському міському будинку вчителя. Незвичного у цьому заході було чимало: вперше в обговоренні серйозної наукової і соціальної проблеми взяли участь представники кількох поколінь і різних суспільних груп: учні 7-10-х класів школи, студенти педагогічного коледжу і магістратури, вихователі-методисти дошкільних закладів Києва, науковці НДІ НАПН України, представники МОН України, викладачі, просто небайдужі громадяни.

Розмова розгорталася на матеріалі надзвичайно цікавих відео фрагментів і літературних текстів, що спонукали до обговорення. Крім колективного розмірковування, учасники виявили інтерес і до інших активних форм взаємодії, зокрема, складання схем, розігрування віртуальних діалогів, виконання психологічних вправ тощо.

У результаті обговорення проблеми, що відбувалося впродовж майже двох годин, учасники дійшли висновку, що «ніжна педагогіка» залишається найбільш дієвим інструментом впливу на людину, стимулюючи її розвиток і забезпечуючи позитивність її існування. Ніжна, тепла, щира атмосфера, що панувала в залі Великої вітальні, наповнила кожного, хто взяв участь у цьому заході, радістю від спілкування і бажанням зігріти своєю ніжністю усіх у цей похмурий листопад.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструктажі з пожежної безпеки в закладі освіти: як проводити

Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
49864

Держбюджет-2026: рекордні видатки на освіту

У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
215

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
252384

Експертиза цiнностi документiв: як підготувати та провести

Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
4963

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді