Українсько-російський посібник з історії представили на загал

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перша підготовлена істориками двох країн частина посібника для вчителів «Росія і Україна на перехрестях історії» містить чотири модулі, в яких викладені точки зору істориків на культуру Київської Русі.

Україна та Росія мають намір створити спільний навчальний посібник для вчителів з усіх тем спільної історії двох країн.

Про це заявив директор Інституту загальної історії РАН Олександр Чубар'ян.

За його словами, нині йде відбір тем , з яких є «спільне розуміння». Поступово вчені планують перейти до обговорення та створення посібника із спірних питань. Завдання підручника ― дати об'єктивну оцінку подій та історичних особистостей. Він також має намір звернутися до міністрів двох країн, щоб посібник було апробовано в школах.

У свою чергу директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти України Олександр Удод заявив, що робота по створенню посібників буде безперервною:  «Ми будемо рухатися далі, поки не створимо універсальниц вчительський посібник, який повністю охоплює всі теми, всі курси історії, яку викладають і в Україні, і в РФ».

Перша підготовлена істориками двох країн частина посібника для вчителів «Росія і Україна на перехрестях історії» містить чотири модулі, в яких викладені точки зору істориків на культуру Київської Русі, значення Києво-Могилянської академії, російське дворянство і українську шляхту і повсякденне життя радянської людини другій половини XX століття.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді