Українсько-російський посібник з історії представили на загал

Перша підготовлена істориками двох країн частина посібника для вчителів «Росія і Україна на перехрестях історії» містить чотири модулі, в яких викладені точки зору істориків на культуру Київської Русі.

Україна та Росія мають намір створити спільний навчальний посібник для вчителів з усіх тем спільної історії двох країн.

Про це заявив директор Інституту загальної історії РАН Олександр Чубар'ян.

За його словами, нині йде відбір тем , з яких є «спільне розуміння». Поступово вчені планують перейти до обговорення та створення посібника із спірних питань. Завдання підручника ― дати об'єктивну оцінку подій та історичних особистостей. Він також має намір звернутися до міністрів двох країн, щоб посібник було апробовано в школах.

У свою чергу директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти України Олександр Удод заявив, що робота по створенню посібників буде безперервною:  «Ми будемо рухатися далі, поки не створимо універсальниц вчительський посібник, який повністю охоплює всі теми, всі курси історії, яку викладають і в Україні, і в РФ».

Перша підготовлена істориками двох країн частина посібника для вчителів «Росія і Україна на перехрестях історії» містить чотири модулі, в яких викладені точки зору істориків на культуру Київської Русі, значення Києво-Могилянської академії, російське дворянство і українську шляхту і повсякденне життя радянської людини другій половини XX століття.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді