Україна та Росія співпрацюватимуть у сфері розвитку позашкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Російські освітяни, дали високу оцінку рівню розвитку позашкільної освіти нашої держави, відзначили, що цікавий та плідний захід надав можливість обмінятися досвідом, подружитися та налагодити міцні зв’язки між представникам позашкілля України та Росії.

В рамках Днів науки і освіти Російської Федерації в Україні нашу країну відвідала делегація директорів федеральних закладів додаткової освіти Росії під керівництвом Володимира Наришкіна, начальника відділу розвитку системи додаткової освіти дітей Департаменту додаткової освіти дітей, виховання та молодіжної політики Міністерства освіти і науки Російської Федерації. В результаті зустрічі відбулося підписання п’яти документів про співпрацю між позашкільними закладами України і Росії у сфері розвитку художньої, науково-технічної, екологічної творчості дітей, туристичної роботи.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

З досвідом роботи установ додаткової освіти російські колеги поділилися під час круглого столу, який відбувся у Київському Палаці дітей та юнацтва за участю широкого представництва позашкілля України. Присутні  ознайомилися з напрямами діяльності російського Федерального дитячого еколого-біологічного центру, Федерального центру технічної творчості учнів, Федерального центру дитячо-юнацького туризму та краєзнавства, Центру дитячого та юнацького туризму й екскурсій Ярославської області, Державної бюджетної освітньої установи дитячої творчості дітей та молоді «Інтелект» м. Москви та Всеросійського центру художньої творчості.

Під час зустрічі йшлося про досягнення та перспективи розвитку позашкільної освіти в Російській Федерації та Україні, про загальні риси та проблемні питання,  шляхи співпраці між позашкільними навчальними закладами двох країн. Російські освітяни, дали високу оцінку рівню розвитку позашкільної освіти нашої держави, відзначили, що цікавий та плідний захід надав можливість обмінятися досвідом, подружитися та налагодити міцні зв’язки між представникам позашкілля України та Росії. Учасники круглого столу запропонували  ряд  спільних заходів з нагоди відзначення у 2013 році 95-річчя позашкільного руху.

На думку Міністра освіти і науки Російської Федерації Дмитра Ліванова, цікаві ініціативи, запропоновані під час Днів науки і освіти Російської Федерації в Україні, будуть опрацьовані, реалізовані та дадуть новий імпульс відносинам між двома країнами.

До слова, гості ознайомилися роботою чотирьох державних позашкільних навчальних закладів: Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, Українського державного центру позашкільної освіти, Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді, Національного центру «Мала академія наук України», а також чотирьох київських закладів ― Київського Палацу дітей та юнацтва, Центру дитячої та юнацької творчості Солом’янського району, Центру позашкільної роботи Шевченківського  району, Київського міського координаційного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Оболонського району.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59608

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11566

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275563

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді