Україна та Росія співпрацюватимуть у сфері розвитку позашкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Російські освітяни, дали високу оцінку рівню розвитку позашкільної освіти нашої держави, відзначили, що цікавий та плідний захід надав можливість обмінятися досвідом, подружитися та налагодити міцні зв’язки між представникам позашкілля України та Росії.

В рамках Днів науки і освіти Російської Федерації в Україні нашу країну відвідала делегація директорів федеральних закладів додаткової освіти Росії під керівництвом Володимира Наришкіна, начальника відділу розвитку системи додаткової освіти дітей Департаменту додаткової освіти дітей, виховання та молодіжної політики Міністерства освіти і науки Російської Федерації. В результаті зустрічі відбулося підписання п’яти документів про співпрацю між позашкільними закладами України і Росії у сфері розвитку художньої, науково-технічної, екологічної творчості дітей, туристичної роботи.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

З досвідом роботи установ додаткової освіти російські колеги поділилися під час круглого столу, який відбувся у Київському Палаці дітей та юнацтва за участю широкого представництва позашкілля України. Присутні  ознайомилися з напрямами діяльності російського Федерального дитячого еколого-біологічного центру, Федерального центру технічної творчості учнів, Федерального центру дитячо-юнацького туризму та краєзнавства, Центру дитячого та юнацького туризму й екскурсій Ярославської області, Державної бюджетної освітньої установи дитячої творчості дітей та молоді «Інтелект» м. Москви та Всеросійського центру художньої творчості.

Під час зустрічі йшлося про досягнення та перспективи розвитку позашкільної освіти в Російській Федерації та Україні, про загальні риси та проблемні питання,  шляхи співпраці між позашкільними навчальними закладами двох країн. Російські освітяни, дали високу оцінку рівню розвитку позашкільної освіти нашої держави, відзначили, що цікавий та плідний захід надав можливість обмінятися досвідом, подружитися та налагодити міцні зв’язки між представникам позашкілля України та Росії. Учасники круглого столу запропонували  ряд  спільних заходів з нагоди відзначення у 2013 році 95-річчя позашкільного руху.

На думку Міністра освіти і науки Російської Федерації Дмитра Ліванова, цікаві ініціативи, запропоновані під час Днів науки і освіти Російської Федерації в Україні, будуть опрацьовані, реалізовані та дадуть новий імпульс відносинам між двома країнами.

До слова, гості ознайомилися роботою чотирьох державних позашкільних навчальних закладів: Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, Українського державного центру позашкільної освіти, Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді, Національного центру «Мала академія наук України», а також чотирьох київських закладів ― Київського Палацу дітей та юнацтва, Центру дитячої та юнацької творчості Солом’янського району, Центру позашкільної роботи Шевченківського  району, Київського міського координаційного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Оболонського району.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273987

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2168

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19586

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді