Українська молодь дослідить «Всесвітню спадщину»

«Всесвітня спадщина» ― це культурно-освітній проект, який організовує активна молодь з десяти міст України. Протягом шести тижнів студенти-волонтери з різних країн світу будуть працювати з українськими студентами. Волонтери разом з студентами проводитимуть дослідження місцевої спадщини, яка потребує уваги та захисту громадськості.

Щоб заохотити молодих людей до активної участі у процесі вивчення, збереження та примноження універсальних цінностей всесвітньої спадщини ЮНЕСКО міжнародна молодіжна організація AIESEC організувала національний проект під назвою «Всесвітня спадщина» («World Heritage»).

Як наголосили організатори заходу, культурні та природні надбання, які розташовані на території кожної держави,  мають не лише національне, а й загальносвітове значення. Список об’єктів всесвітньої спадщини ЮНЕСКО нараховує сьогодні 936 об’єктів у 153 державах світу. З них 725 є культурними об’єктами, 183 ― природними та 28 ― змішаними. П’ять видатних об’єктів знаходяться в Україні. Саме тому, з метою посилення міжнародного діалогу та заохочення молодих людей до активної участі у процесі вивчення, збереження та примноження універсальних цінностей всесвітньої спадщини ЮНЕСКО й був розпочатий цей проект.

У молодіжній організації повідомили, що «Всесвітня спадщина» ― це культурно-освітній проект, який організовує активна молодь з десяти міст України. Протягом шести тижнів студенти-волонтери з різних країн світу будуть працювати з українськими студентами. Волонтери разом з студентами проводитимуть дослідження місцевої спадщини, яка потребує уваги та захисту громадськості. Іноземні волонтери організовуватимуть для учасників проекту лекції та семінари про культурно-історичну спадщину своїх країн та методи її захисту і збереження.

«Результати дослідження будуть опубліковані та представлені на міжнародному молодіжному форумі, що відбудеться у Києві по закінченню проекту», ― додали організатори.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Шляхи подолання дитячої агресії

Чому діти жорстокі одне до одного? Чому вважають, що приниження іншого — привід пишатися собою і свідчення героїзму? Головне — убезпечити дітей від цього. Працюємо в системі «педагоги — учні — батьки» та шукаємо причини та шляхи подолання дитячої агресії в школі
19663

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
46386

Правила літніх прогулянок

Улітку дітям хочеться більше часу проводити на свіжому повітрі. Там можна вдосталь побігати, покопирсатися в піску та пограти з однолітками. Щоб у дітей залишалися лише позитивні враження від таких прогулянок, вихователям слід залишатися уважними та дотримуватися правил
6206

Прохолодна робота дошкільного закладу в літню спеку

Синоптики прогнозують спекотне й посушливе літо. Найвищою температура повітря буває в липні та на початку серпня. Як організувати провітрювання приміщень, аби запобігти негативному впливу спеки на дитячий організм
8750

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
207181

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді