Українська молодь дослідить «Всесвітню спадщину»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Всесвітня спадщина» ― це культурно-освітній проект, який організовує активна молодь з десяти міст України. Протягом шести тижнів студенти-волонтери з різних країн світу будуть працювати з українськими студентами. Волонтери разом з студентами проводитимуть дослідження місцевої спадщини, яка потребує уваги та захисту громадськості.

Щоб заохотити молодих людей до активної участі у процесі вивчення, збереження та примноження універсальних цінностей всесвітньої спадщини ЮНЕСКО міжнародна молодіжна організація AIESEC організувала національний проект під назвою «Всесвітня спадщина» («World Heritage»).

Як наголосили організатори заходу, культурні та природні надбання, які розташовані на території кожної держави,  мають не лише національне, а й загальносвітове значення. Список об’єктів всесвітньої спадщини ЮНЕСКО нараховує сьогодні 936 об’єктів у 153 державах світу. З них 725 є культурними об’єктами, 183 ― природними та 28 ― змішаними. П’ять видатних об’єктів знаходяться в Україні. Саме тому, з метою посилення міжнародного діалогу та заохочення молодих людей до активної участі у процесі вивчення, збереження та примноження універсальних цінностей всесвітньої спадщини ЮНЕСКО й був розпочатий цей проект.

У молодіжній організації повідомили, що «Всесвітня спадщина» ― це культурно-освітній проект, який організовує активна молодь з десяти міст України. Протягом шести тижнів студенти-волонтери з різних країн світу будуть працювати з українськими студентами. Волонтери разом з студентами проводитимуть дослідження місцевої спадщини, яка потребує уваги та захисту громадськості. Іноземні волонтери організовуватимуть для учасників проекту лекції та семінари про культурно-історичну спадщину своїх країн та методи її захисту і збереження.

«Результати дослідження будуть опубліковані та представлені на міжнародному молодіжному форумі, що відбудеться у Києві по закінченню проекту», ― додали організатори.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2741

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107411

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді