Створюємо здоров’язбережувальне середовище в дошкільних закладах столиці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завідувачі дошкільних закладів міста Києва відвідали захід щодо організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів. Гостей приймав педагогічний колектив дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779

Відбувся захід на тему «Особливості організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів» у межах курсів підвищення кваліфікації для управлінців, зокрема завідувачів дошкільних закладів міста Києва.

Організатор заходу — Ірина Ніколенко, завідувач дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779 міста Києва (далі — ДНЗ № 799), разом із педагогічним колективом підготували насичену програму для гостей.

Захід розпочався з екскурсії приміщеннями закладу. Так, цікавою її зупинкою стала виставка нетрадиційного фізкультурно-оздоровчого обладнання, яку представила Світлана Буравель, інструктор з фізкультури ДНЗ № 779.

Основна частина заходу розпочалася з музичного привітання вихованців ДНЗ № 779, що неабияк вплинуло на створення затишної атмосфери. Учасники заходу мали змогу ознайомитися з досвідом створення здоров’язбережувального середовища у ДНЗ № 799, представленого Іриною Ніколенко в цілому, та на конкретному прикладі, зокрема про заняття з адопомогою гри з піском «Сендплей», розповіла Лілія Ляхович, практичний психолог ДНЗ № 799.

Учасники заходу також мали змогу ознайомитися з виставкою дидактичних ігор та посібників, розроблених спеціалістами ДНЗ №  779 для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Окрім того, під час заходу Яна Поліщук, головний редактор журналу управлінських видань напряму «Експертус Освіта», розповіла про здоров’язбережувальні технології з досвіду їх впровадження авторами фахових видань «Медична сестра дошкільного закладу, КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти» у своїх дошкільних закладах, а також презентувала учасникам професійну новинку — веб-програму «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3361

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54508

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24839

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді