Створюємо здоров’язбережувальне середовище в дошкільних закладах столиці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завідувачі дошкільних закладів міста Києва відвідали захід щодо організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів. Гостей приймав педагогічний колектив дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779

Відбувся захід на тему «Особливості організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів» у межах курсів підвищення кваліфікації для управлінців, зокрема завідувачів дошкільних закладів міста Києва.

Організатор заходу — Ірина Ніколенко, завідувач дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779 міста Києва (далі — ДНЗ № 799), разом із педагогічним колективом підготували насичену програму для гостей.

Захід розпочався з екскурсії приміщеннями закладу. Так, цікавою її зупинкою стала виставка нетрадиційного фізкультурно-оздоровчого обладнання, яку представила Світлана Буравель, інструктор з фізкультури ДНЗ № 779.

Основна частина заходу розпочалася з музичного привітання вихованців ДНЗ № 779, що неабияк вплинуло на створення затишної атмосфери. Учасники заходу мали змогу ознайомитися з досвідом створення здоров’язбережувального середовища у ДНЗ № 799, представленого Іриною Ніколенко в цілому, та на конкретному прикладі, зокрема про заняття з адопомогою гри з піском «Сендплей», розповіла Лілія Ляхович, практичний психолог ДНЗ № 799.

Учасники заходу також мали змогу ознайомитися з виставкою дидактичних ігор та посібників, розроблених спеціалістами ДНЗ №  779 для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Окрім того, під час заходу Яна Поліщук, головний редактор журналу управлінських видань напряму «Експертус Освіта», розповіла про здоров’язбережувальні технології з досвіду їх впровадження авторами фахових видань «Медична сестра дошкільного закладу, КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти» у своїх дошкільних закладах, а також презентувала учасникам професійну новинку — веб-програму «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2735

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1689

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107360

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді