Створюємо здоров’язбережувальне середовище в дошкільних закладах столиці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завідувачі дошкільних закладів міста Києва відвідали захід щодо організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів. Гостей приймав педагогічний колектив дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779

Відбувся захід на тему «Особливості організації здоров’язбережувального середовища в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів» у межах курсів підвищення кваліфікації для управлінців, зокрема завідувачів дошкільних закладів міста Києва.

Організатор заходу — Ірина Ніколенко, завідувач дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 779 міста Києва (далі — ДНЗ № 799), разом із педагогічним колективом підготували насичену програму для гостей.

Захід розпочався з екскурсії приміщеннями закладу. Так, цікавою її зупинкою стала виставка нетрадиційного фізкультурно-оздоровчого обладнання, яку представила Світлана Буравель, інструктор з фізкультури ДНЗ № 779.

Основна частина заходу розпочалася з музичного привітання вихованців ДНЗ № 779, що неабияк вплинуло на створення затишної атмосфери. Учасники заходу мали змогу ознайомитися з досвідом створення здоров’язбережувального середовища у ДНЗ № 799, представленого Іриною Ніколенко в цілому, та на конкретному прикладі, зокрема про заняття з адопомогою гри з піском «Сендплей», розповіла Лілія Ляхович, практичний психолог ДНЗ № 799.

Учасники заходу також мали змогу ознайомитися з виставкою дидактичних ігор та посібників, розроблених спеціалістами ДНЗ №  779 для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Окрім того, під час заходу Яна Поліщук, головний редактор журналу управлінських видань напряму «Експертус Освіта», розповіла про здоров’язбережувальні технології з досвіду їх впровадження авторами фахових видань «Медична сестра дошкільного закладу, КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти» у своїх дошкільних закладах, а також презентувала учасникам професійну новинку — веб-програму «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7118

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді