Державна підтримка і фінансування навчання та стажування за кордоном в найкращих вищих навчальних закладах США, Великобританії, Франції, Німеччини, Японії та інших економічно розвинених країн надається студентам, аспірантам і фахівцям природничого та інженерно-технічного напрямів, у яких на сьогодні в державі є найбільша необхідність.
Протягом 2012/2013 навчального року передбачено направити 353 особи на навчання або стажування у провідні вищі навчальні заклади за кордон, з 47 українських вищих навчальних закладів: 180 студентів, 73 аспіранта і 100 науково-педагогічних працівника.
Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.
У відомстві роз’яснили, що державна підтримка і фінансування навчання та стажування за кордоном в найкращих вищих навчальних закладах США, Великобританії, Франції, Німеччини, Японії та інших економічно розвинених країн надається студентам, аспірантам і фахівцям природничого та інженерно-технічного напрямів, у яких на сьогодні в державі є найбільша необхідність. Зокрема, це такі напрямки, як IT-технології, біонанотехнології, нові нетрадиційні джерела енергії, раціональне природокористування, авіаційна та ракетно-космічна техніка, атомна енергетика тощо.
Для порівняння: у 2011/2012 навчальному році, вперше, направлено на навчання або стажування в провідних зарубіжних вищих навчальних закладах 275 осіб, з 36 українських вищих навчальних закладів: 106 студентів, 82 аспірантів і 87 науково-педагогічних працівників.
У 2011 році на навчання студентів і аспірантів та стажування наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах за кордоном виділено понад 35 млн гривень. У поточному році передбачено 40 млн гривень, з яких 20 млн гривень вже надійшло до вищих навчальних закладів у серпні 2012 року.
Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
Ознайомтеся зі змістом та основними вимогами Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Акцентуємо увагу на тому, що потрібно знати керівнику закладу
З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок