Викладання міжнародного права у вишах здійснюватиметься відповідно до міжнародної юридичної практики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Робочій групі доручено розробити новітній галузевий стандарт вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» з урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик відповідних професій; внести пропозиції щодо удосконалення змісту навчального плану та навчальних програм, а також пропозиції до вимог щодо підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів зі спеціальності 12.00.11 «Мiжнародне право».

Міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник з метою приведення змісту вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» відповідно до сучасних вимог ринку праці та міжнародної юридичної практики підписав наказ «Про утворення робочої групи з питань удосконалення підготовки фахівців за напрямом «Міжнародне право» (Наказ від 10.10.2012 № 1088 розміщено у рубриці «Нормативно-правова база»).

Про це повідомили у прес-службі МОНмлодьспорту.

Робочій групі доручено розробити новітній галузевий стандарт вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» з урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик відповідних професій; внести пропозиції щодо удосконалення змісту навчального плану та навчальних програм, а також пропозиції до вимог щодо підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів зі спеціальності 12.00.11 «Мiжнародне право».

Робочу групу очолив відомий український учений-правник, суддя Європейського Суду з прав людини, доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України Володимир Буткевич. До її складу також увійшли провідні науковці та викладачі міжнародного права Київського університету права Національної академії наук України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Львівського національного університету імені Івана Франка, Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого», Національного університету «Одеська юридична академія», Національного університету державної податкової служби України та представники Міністерства юстиції України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Це продовження системної роботи з розроблення стандартів вищої і професійно-технічної освіти нового покоління, яка здійснюється Міністерством на виконання Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента від 12 березня 2012 року № 187 та Плану заходів щодо впровадження Національної рамки кваліфікацій, затвердженого наказом МОНмолодьспорту і Мінсоцполітики від 20.04.2012 № 488/225.

Так, при МОНмолодьспоту вже діють робочі групи, утворені наказом Міністра від 11.05.2012 № 566, з електротехніки та електротехнології, металургії, журналістики тощо.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57732

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17565

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46116

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді