Викладання міжнародного права у вишах здійснюватиметься відповідно до міжнародної юридичної практики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Робочій групі доручено розробити новітній галузевий стандарт вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» з урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик відповідних професій; внести пропозиції щодо удосконалення змісту навчального плану та навчальних програм, а також пропозиції до вимог щодо підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів зі спеціальності 12.00.11 «Мiжнародне право».

Міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник з метою приведення змісту вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» відповідно до сучасних вимог ринку праці та міжнародної юридичної практики підписав наказ «Про утворення робочої групи з питань удосконалення підготовки фахівців за напрямом «Міжнародне право» (Наказ від 10.10.2012 № 1088 розміщено у рубриці «Нормативно-правова база»).

Про це повідомили у прес-службі МОНмлодьспорту.

Робочій групі доручено розробити новітній галузевий стандарт вищої освіти за напрямом підготовки «Міжнародне право» з урахуванням вимог кваліфікаційних характеристик відповідних професій; внести пропозиції щодо удосконалення змісту навчального плану та навчальних програм, а також пропозиції до вимог щодо підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів зі спеціальності 12.00.11 «Мiжнародне право».

Робочу групу очолив відомий український учений-правник, суддя Європейського Суду з прав людини, доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України Володимир Буткевич. До її складу також увійшли провідні науковці та викладачі міжнародного права Київського університету права Національної академії наук України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Львівського національного університету імені Івана Франка, Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого», Національного університету «Одеська юридична академія», Національного університету державної податкової служби України та представники Міністерства юстиції України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Це продовження системної роботи з розроблення стандартів вищої і професійно-технічної освіти нового покоління, яка здійснюється Міністерством на виконання Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента від 12 березня 2012 року № 187 та Плану заходів щодо впровадження Національної рамки кваліфікацій, затвердженого наказом МОНмолодьспорту і Мінсоцполітики від 20.04.2012 № 488/225.

Так, при МОНмолодьспоту вже діють робочі групи, утворені наказом Міністра від 11.05.2012 № 566, з електротехніки та електротехнології, металургії, журналістики тощо.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273952

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2168

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19584

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді