Упродовж перших тематичних занять з безпеки фахівці за допомогою спеціального макета наочно продемонстрували дітям наслідки вибуху побутового газу у багатоквартирному будинку. Крім того, співробітники «Київгазу» розповіли про правила безпечного користування газовими приладами, а також цікаві факти про природний газ і про те, яких дій необхідно вжити у разі, якщо є підозра на витік газу.
У рамках підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період ПАТ «Київгаз» розпочало інформаційно-навчальну програму з безпеки користування газовими приладами в побуті в початкових класах.
Так, упродовж перших тематичних занять з безпеки фахівці за допомогою спеціального макета наочно продемонстрували дітям наслідки вибуху побутового газу у багатоквартирному будинку. Крім того, співробітники «Київгазу» розповіли про правила безпечного користування газовими приладами, а також цікаві факти про природний газ і про те, яких дій необхідно вжити у разі, якщо є підозра на витік газу.
Під час уроку фахівці роздали дітям об’ємні наліпки з контактною інформацією аварійної служби «104» компанії «Київгаз», листівки та плакати з переліком «Правил поведінки з побутовим газом», викладених у легкій віршованій формі. Наприкінці заходу ― провели захоплюючу вікторину «Уроки безпеки», щоб в ігровій формі перевірити, як школярі засвоїли нові для них знання.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти