Соціальна інклюзія в Україні: низький рівень прийняття у суспільстві найбільш вразливих дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Національна Асамблея інвалідів України (НАІУ) в межах проекту «ThisAbility», провели дослідження і виявили, що лише 13% українців готові прийняти в своє оточення дітей з інвалідністю

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Національна Асамблея інвалідів України (НАІУ) в межах проекту «ThisAbility», провели дослідження і виявили, що лише 13% українців готові прийняти в своє оточення дітей з інвалідністю.

За результатами дослідження, 50% українців вважає, що українське суспільство толерантно ставиться до дітей з інвалідністю. Натомість до ВІЛ-інфікованих дітей або до безпритульних дітей толерантно ставиться 30% українців.

Готовність суспільства прийняти в своє близьке оточення дітей із уразливих груп вкрай низька:

  • дітей з інвалідністю готові прийняти 13% респондентів
  • дітей, позбавлених батьківського піклування — 10%
  • ВІЛ-інфікованих дітей — 3%

За даними дослідження, третина респондентів вважає, що у сім'ї дитина з інвалідністю не може отримати достатній догляд, тому їй буде краще в спеціалізованому дитячому будинку.

«Багато сімей з дітьми з інвалідністю стикаються з труднощами в забезпеченні належного догляду за дітьми через відсутність необхідних послуг та підтримки. Коли система соціального захисту не працює, діти часто втрачають свої сім’ї. Тому важливо, щоб громади та уряд вживали заходи для розвитку в Україні інклюзивного середовища для найбільш вразливих дітей», — зазначила Джованна Барберіс, голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7108

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3155

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
798

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274197

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді