Соціальна інклюзія в Україні: низький рівень прийняття у суспільстві найбільш вразливих дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Національна Асамблея інвалідів України (НАІУ) в межах проекту «ThisAbility», провели дослідження і виявили, що лише 13% українців готові прийняти в своє оточення дітей з інвалідністю

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Національна Асамблея інвалідів України (НАІУ) в межах проекту «ThisAbility», провели дослідження і виявили, що лише 13% українців готові прийняти в своє оточення дітей з інвалідністю.

За результатами дослідження, 50% українців вважає, що українське суспільство толерантно ставиться до дітей з інвалідністю. Натомість до ВІЛ-інфікованих дітей або до безпритульних дітей толерантно ставиться 30% українців.

Готовність суспільства прийняти в своє близьке оточення дітей із уразливих груп вкрай низька:

  • дітей з інвалідністю готові прийняти 13% респондентів
  • дітей, позбавлених батьківського піклування — 10%
  • ВІЛ-інфікованих дітей — 3%

За даними дослідження, третина респондентів вважає, що у сім'ї дитина з інвалідністю не може отримати достатній догляд, тому їй буде краще в спеціалізованому дитячому будинку.

«Багато сімей з дітьми з інвалідністю стикаються з труднощами в забезпеченні належного догляду за дітьми через відсутність необхідних послуг та підтримки. Коли система соціального захисту не працює, діти часто втрачають свої сім’ї. Тому важливо, щоб громади та уряд вживали заходи для розвитку в Україні інклюзивного середовища для найбільш вразливих дітей», — зазначила Джованна Барберіс, голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді