Міжнародне видавництво розроблятиме завдання для державної підсумкової атестації з англійської мови

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України спільно з міжнародним видавництвом MM Publications розроблятимуть екзаменаційні завдання для державної підсумкової атестації з англійської мови для учнів 11-х класів на 2016 навчальний рік

Днями МОН України і міжнародне видавництво MM Publications підписали меморандум про співпрацю, спрямовану на реалізацію проектів з вивчення англійської мови.

Зокрема, видавництво MM Publications спільно з МОН України працюватимуть над розробкою екзаменаційних завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови для учнів 11-х класів на 2016 навчальний рік.

Видавництво MM Publications забезпечить відомство вимогами та специфікаціями, необхідними для розробки змісту екзаменаційних завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови, проведе пробне тестування та надасть методичну підтримку навчальним закладам України. 

Разом з тим, у межах співпраці заплановано організацію всеукраїнських конкурсів для учнів та вчителів англійської мови, підтримку літніх мовних таборів і проведення методичних семінарів у регіонах України з метою ознайомлення вчителів із сучасними методиками викладання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110451

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді