МОН України спільно з міжнародним видавництвом MM Publications розроблятимуть екзаменаційні завдання для державної підсумкової атестації з англійської мови для учнів 11-х класів на 2016 навчальний рік
Днями МОН України і міжнародне видавництво MM Publications підписали меморандум про співпрацю, спрямовану на реалізацію проектів з вивчення англійської мови.
Зокрема, видавництво MM Publications спільно з МОН України працюватимуть над розробкою екзаменаційних завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови для учнів 11-х класів на 2016 навчальний рік.
Видавництво MM Publications забезпечить відомство вимогами та специфікаціями, необхідними для розробки змісту екзаменаційних завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови, проведе пробне тестування та надасть методичну підтримку навчальним закладам України.
Разом з тим, у межах співпраці заплановано організацію всеукраїнських конкурсів для учнів та вчителів англійської мови, підтримку літніх мовних таборів і проведення методичних семінарів у регіонах України з метою ознайомлення вчителів із сучасними методиками викладання.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.